Diskuze

Starší diskuze:

 

7.6. 00:05
Kritik

No to je teda pěkně stupidní odůvodnění výpovědi bez udání důvodů. To teď hezky poroste nezaměstnanost až budou zaměstnavatelé kopat lidi z práce dle libosti. Proto ty řeči u zrušení minimální mzdy a lidí na pracáku, no ono jich tam taky teď bude, tak aby na ně radši lidi nedopláceli. "nechce, není mu to milé" Idiote, tohle neni jako když dítě nechce papat. Každej má právo znát důvod proč ho vyhoděj. Teď bude někdo dlouho nemocnej a zaměstnavatel ho vyrazí, což by předtim kvůli nemoci udělat nemohl. U někoho kdo dobře pracuje by si asi důvod nenašel.

Odpověď autora stránek:
Co se týče nezaměstnanosti, tak je nyní 2x vyšší oproti období vlád ODS. Pokud budou zaměstnavatelé "kopat lidi z práce dle libosti", tak dojde konečně k růstu efektivity práce a k růstu mezd. Kdo si chce opravdu najít práci, ten si ji vždy najde. Proti dlouhodobé nemoci se může každý pojistit. Jak k tomu příjde malý živnostník, když si většina jeho zaměstnanců nechá napsat od doktora dlouhodobě neschopenku, což jej může přivést k bankrotu? Nicméně zmiňovaný odstavec jsem upravil, aby byl konkrétnější.

7.6. 03:15
Franta Šramota

Propaganda, za kterou by se nestyděl ani Joseph Goebbels. Mnoho věcí zde vůbec není pravdivých.

7.6. 07:50
 

ty vymr*ance vymazana hlavo topolanek ti vypil mozek tohle muze psat jen vyblblej prazak

7.6. 09:15
steny33

A CO JSTE CEKALI,JEN TO BYLA OTAZKA CASU KDY TO NEKDO ZVEREJNI!!!

7.6. 09:46
Tomáš

Pane Paroubku, nic si nedělejte z hloupých lidí, kteří Vám chteji škodit. Přeji Vám pevné nervy a držím Vám oba palce ve Vašem dalším postupu. Nezraďte prosím své voliče.
Tomáš

7.6. 09:55
MadMaxII

Odpověď autora stránek:
1. Pane MadMaxII, řeč je o České republice, tady mají politici imunitu. A vy snad po kauze Berka ještě věříte soudům?
2. Britské listy jsou podle Vás objektivní čtivo? To myslíte vážně?
3. Krejčíře a Železného zmiňuji. Ostatní ne, protože se nejedná o kauzy ČSSD a tento web je jen o ČSSD.

Odpoved(aneb co vse jste NAHODOU opomel zminit):
1. Poslanecka imunita byla dilem V. Klause...;)
2. Porad lepsi nez MFDnes ci lidovky ...;)
3. Krejcir ci Zelezny ZE NEJSOU DILEM ODS...??? Vazeny mladiku, Vas asi opravdu fakta nezajimaji ze....:( Jinak byste vedel ze Krejcir ma statni obcanstvi na seishelach od r.96...!!! A ze Zelezneho dosadila/prosadila ODS... Takze laskave nezminujte ani je, proste jak rikam, radoby pravda, radoby informace cili desinformace... Ale jak je libo, zijte si ve lzich a nepravdach, je to Vase demokraticka volba, ovsem neotravujte s tim druhe co nevi a neznaji fakta, protoze z nich vlastne delate stado hlupaku...;)

Odpověď autora stránek:
Vzpomínáte si, jak BL psali o studii nevyváženosti novin, ve které údajně měly Lidové noviny nejvíce nevyvážený poměr kladných a záporných článků o ČSSD? Zkuste si projít Britské listy a najít jediný záporný článek o ČSSD nebo kladný o ODS. Pak si znovu položte otázku, co je objektivní čtivo.
Znovu opakuji, co jsem řekl: Krejčíře a Železného zmiňuji, protože mají souvislost s ČSSD, o které je tato stránka. O souvislosti těchto pánů s ODS jsem nic neřekl.
A k tomu otravování - já jsem nikoho číst mé stránky nenutil.

7.6. 10:33
Jozef

Obdivuji autora za úsilí, které vynaložil k sepsání svého dokumentu. Kéž by se dalo zařídit, aby si to musel přečíst každý kdo nevolil.

Odpověď autora stránek: Děkuji.

7.6. 10:45
karel

Rád bych poděkoval všem, kteří nevolili ods, ať už kvůli programu nebo proto, že si pamatují minulost. Já osobně bych ODS svůj hlas nedal, jelikož jim nezapomenu to, jak v čele s klausem zprivatizovali (vytunelovali) české hospodářství a stát tak přišel o opravdu velké peníze ve srovnání s dnešními kauzami. Dále se mi nelíbí jeich narážky na levici a hlášení se ortodoxně k pravici, i když já nemám komunisty v lásce. Ale vzhledem k tomu, že V ODS jsou téměř všichni bývalí komunisté, kteří se liší od těch z ksčm jen tím, že si svůj názor nedrží a převlékají kabát podle potřeby, měli by být v názorech opatrnější. To samé pan klaus, který jim vděčí za své zvolení a tehdy je o to na kolenou prosil. Nicméně o jejich morálce o boji s korupcí svědčí to jak se snaží uplácet poslance Kořistku, Ploce, a další. Bohužel však za nimi stojí tv nova, která je nechutně podporuje ve všech pořadech včetně zpravodajství. To zřejmě také ovlivnilo výsledky voleb, protože lidi , kteří to moc nesledují to mohlo zmást. Takže prosím všechny občany ať sledují dění a vidí co se tu děje. Doufám, že další vývoj bude příznivý.

Odpověď autora stránek:
Budu reagovat pouze na zmínku o tom, že Klaus vděčí za své zvolení komunistům, na ostatní nemá dle mého soudu smysl reagovat. Volba prezidenta byla tajná, proto jediný, kdo může jistě tvrdit, že Klaus byl zvolen komunisty, je komunista, který pro něj hlasoval. Prohlášení, že Klaus byl zvolen komunisty, je typická účelová polopravda. Ve skutečnosti byl Klaus zvolen zástupci všech stran. A pokud někomu vděčí za své zvolení nejvíce, tak je to právě ČSSD, jejíž členová podpořili Klause namísto svého vlastního kandidáta.

7.6. 12:18
Sadám

Jak je možné,že autor stránek při znalosti věci(učitě má v ruce důkaz) dávnop nepodal trestní oznámení?

Odpověď autora stránek:
Copak vy nevíte, jak se dnes vyšetřují kauzy ČSSD? Vždyť kolik trestních oznámení bylo podáno a kolik pohlavářů ČSSD odsouzeno? Jak myslíte, že dopadlo trestní oznámení, které je na stránkách zobrazené?

7.6. 12:24
občan ČR - BOA

:) DOMNÍVÁM se, že je potřeba okamžitě pozastavit (dočasně) prodej veškerého majetku v držení státu počínaje obcemi a konče podniky a slavnou privatizací... JAK? Otázka pro další zájemce-občany (ne buriče)... PROČ? V zájmu zachování možnosti dalšího rozvoje NAŠÍ REPUBLIKY. CO TEĎ? Každý může začít u sebe a pak ve svém okolí... Zatím si připadám pouze jako rukojmí (a ne volič) v moci politiků a chtěl bych to změnit... Nejsem levičák ani pravičák, chci jen prosperující REPUBLIKU se spokojenými OBČANY... NENECHME SI ROZKRÁST NAŠI REPUBLIKU... NEOKRÁDEJME SAMI SEBE... a nemohl jsem si odpustit (ANI KORUNU NA ZMAR)

Odpověď autora stránek:
Ze všech zkušeností z domova i ze zahraničí vyplývá, že stát je ten nejhorší vlastník. Stát nemá důvod generovat zisk, optimalizovat výrobu, šetřit, stíhat korupci. Proto je také v komunistických režimech nejnižší životní úroveň.

7.6. 12:32
Dave

Nezbyva bohuzel nez souhlasit se vsim co tu je napsano... Je videt ze kazda strana prerozdelujici obrovsky balik penez casem korupci proroste do obludnych rozmeru. Jedina cesta je evidentne snizeni dani a debyrokratizace

Odpověď autora stránek: Děkuji. Snad nebude ještě dlouho trvat, než k tomuto závěru dojde většina.

7.6. 12:44
Jaroslav Č.

Jsem starší muž-levicově založený,člen ČSSD.Od počátku uchopení moci J.Paroubkem v naší straně,sleduji pozorně počínání tohoto člověka.Čím dál-tím víc se obnažovaly jeho skutečné povahové rysy.Neuvěřitelná touha po moci,netolerantnost,neschopnost vést dialog,vulgární obhroublost a v neposlední řadě nepříliš vysoká míra inteligence.Toto nemůže být předseda strany,natož vrcholný představitel státu.Po volební prohře/nepochybná vůle většiny/odkryl tento člověk svou pravou tvář.Stydím se za tohoto člověka,který škodí celé ČSSD.Věřím,že sílící odpor k jeho osobě v této straně,povede k vyloučení z jejich řad.Množství jeho odpůrců v ČSSD totiž narůstá a jsem přesvědčen,že tentokrát se již umlčet nenecháme!

Odpověď autora stránek: Velice děkuji za příspěvek a doufám, že se k tomuto názoru brzy přidá většina členů ČSSD.

7.6. 13:07
Ondřej Z.

Chtěl bych vzkázat několik milých slov všem, kteří se v této diskuzi vyjářili nelichotivě o inteligenci voličů ČSSD. Jakožto sympatizant ČSSD se cítím těmito "inteligenty" hrubě uražen. Je pravda, že míra vzdělanosti u voličů levice je nižší, nežli je tomu u voličů pravicových stran. Nicméně, vzdělanost ještě nezbytně nepoukazuje na inteligenci, jak se možná domníváte. To, jakého dosáhne člověk vzdělání, závisí, mimo jiné, na schopnosti porozumět vykládané látce, motivaci, píli a také případně schopnosti podvádět, mechanicky biflovat údaje a vtírat se do učitelovi přízně. To jsou vlastnosti, které řada pravicových fanatiků jistě ocení. I přes tento fakt o vzdělanosti levicových voličů nemůže přeci žádný demokrat, kterým ovšem řada extrémních voličů ODS jednoznačně není, prohlásit, že jsou hloupí, nebo ještě něco horšího. Tito "lidé" jsou tak zaslepeni svou nenávistí vůči solidárnosti a podpoře sladších, že vypínají i ten zbytek zralé úvahy, kterým disponují. Není to urážka, jen konstatování. Myslím si, že nejlepším počinem nové vlády, pokud vůbec vznikne, by bylo, aby začala pořádat přednášky o demokracii pro některé skalní příznivce ODS, aby se o osobách s jiným politickým přesvědčením vyjadřovali s úctou a ne jako hulváti. V tomto příspěvku jsem se snažil být slušný a nezaujatý, i když se mi po přečtení některých bezduchých komentářů klepali ruce vzteky. Na osobní diskuzi by to asi nebylo... Doufám, že si lidé, kterým je příspěvek adresován uvědomí, že se vyjadřují zcela v protikladu s demokratickými zásadami a hodnotami a pro příště budou reagovat jako lidé a ne jako arogantní zaslepenci.

Odpověď autora stránek:
Děkuji za kultivovaný příspěvek. Nedomnívám se, že by dominantou pravicového voliče byla nenávist vůči solidárnosti nebo podpoře slabších. Pravicový volič ví, že pokud má existovat solidarita, musí být nejdříve prosperita. Levicový volič se naopak domnívá, že firmy prosperují sami od sebe a účelem státu je tak firmy a úspěšné občany co nejvíce zdanit a peníze rozdat těm méně úspěšným a těm, kterým se pracovat nechce.

7.6. 13:27
 

http://paroubek.tv

7.6. 13:55
Jaroslav Č.

Jsem starší muž-levicově orientovaný,člen ČSSD.Již od zvolení J.Paroubka do čela této strany jej pozorně sleduji.Pozvolna se odhalovala jeho pravá tvář.Neuvěřitelná touha po moci,netolerantnost,neschopnost vedení dialogu,pomstychtivost a v neposlední řadě i nízká míra inteligence.Toto nemůže být stranický předseda,natož vrcholný představitel státu.Stydím se za něho a nejsem v této straně zdaleka sám.Věřím,že bude z řad ČSSD v brzké době vyloučen stejně jako z veřejného života,neboť škůdci jeho tipu nemají v této straně co pohledávat.Jeho špatný charakter se ukázal v plné nahotě po prohraných volbách/nepochybná vůle většiny/.Agresivní proslov po zveřejnění volebních výsledků je jeho osobním postojem a postojem jeho stranických přisluhovačů.Vím,že uvnitř ČSSD sílí hlasy proti této zlovolné klice,která musí stranické řady opustit a jsem přesvědčen,že již brzy opustí.Tentokrát se umlčet nenecháme!

7.6. 13:55
Jivo

Mne to nastvalo taky a udela jsem takovu antitotalitni stranku kam stale cpu nejake odkazy. JE tam zajimkavych odkazu, na nejake kauzy za totality a tunelovani CSA.
Dale navrhuju aby kazdy udelal neco podobneho a dal odkaz na zahlavi vsech stranek. Ale jak prochazim net, kde se bere tech skoro 50% KSCSSD volicu ?
www.jivo.eu/kscssd

7.6. 15:00
volič ODS

ČR potřebuje okamžitě vládu pravice (ODS),pak většinovou volbu a určitě i konkurenční politické prosředí ,které zajistí např ČSSD očištěná od takových mafiánů jako je Paroubek ,Standa Gros, M. Šloufů ad. Pak nám každá vláda jasně ukáže co umí... (Špičky ČSSD už předvedli dost!!!).

7.6. 15:14
NR

"Pokud se na jedno volné místo žene 50 uchazečů, tak je velmi příhodné zrušit minimální mzdu, protože takový krok dovoluje zaměstnavateli zaměstnat více zaměstnanců a tím se snižuje nezaměstnanost."??? To snad nemyslíte vážně? Vy snad máte minimální mzdu, že tady navrhujete, aby se lidem za jejich práci platilo ještě méně? Myslíte si snad, že se dá za 4000 Kč přežít? Nebo si představujete, že jim stát do "přežití" něco doplatí? To by pro stát bylo velice osvobozující. Ano, možná (MOŽNÁ) by se snížila nezaměstnanost, ale lidé by končili na ulici...Zaměstnávání za méně, než je nutné k přežití je...lehce řečeno...na nic.
"Pokud si nechávají zaměstnanci platit kromě platu i nějaké peníze bokem.."..nenechávají, nenechávají, nenechávají, vy jste mne nepochopil, vy asi vůbec nechápete, jak to chodí mimo Prahu. Zkuste někdy vytáhnout paty a zajet si na "východ".Ne na týden do Beskyd, ale třeba na půl roku do Karviné. Buďte flexibilní :-D. Proč by tam firma měla platit lidem více než je minimální mzda? Dá jim to, co ze zákona musí, proč by měla dávat víc, když vždy sežene někoho, kdo jim za to pracovat půjde (protože nechce, aspoň na chvíli, sedět doma na podpoře)? Já ty firmy chápu, také se starají o své dobro (jako skoro všichni), akorát, že zrušení minimální mzdy by jim výborně nahrálo do karet. Ano, zvedla by se ekonomika, doplatili by na to občané.
Žijete ve zlaté bublině tvořené minimální nezaměstnaností v Praze a okolí a podporované vnitřní vrozenou slepotou a každodenní masáží médií. Závidím Vám. Máte jednodušší život. Když někdo nepracuje, je to flákač. Když se zruší minimální mzda, přibudou další místa. Když se Vám nelíbí příspěvek pana Brandta, je prostě veskrze špatný a nazvete jej Paroubkem. Víte, narozdíl od Vás, on umí psát (a zřejmě si je toho dobře vědom).
Proč sem vlastně píšu - vydávání se za člena ČSSD "pro dobro věci" jsem nepochopila, zřejmě jsem méně chápavá. Beru to jako záměrnou lež, čímž ještě spadlo mé mínění a této stránce. Jste stejný jako ti, které zde kritizujete a schováváte se za větu "když můžou oni, můžu i já". Nemyslím si to a přála bych si, abyste byl lepší (což si o sobě stejně asi myslíte).

Odpověď autora stránek:
Z vašeho příspěvku mám dojem, že vy se skutečně domníváte, že firmy prosperují samy od sebe a úlohou státu je nějak zaručit, aby firmy platily dostatečně velké mzdy svým zaměstnancům. Tak to ale přece není. Pokud si člověk nevydělá ani na minimální mzdu, nemůže ani firma ani stát mávnout kouzelným proutkem a peníze zaměstnanci vyplatit. Zaměstnanec se musí sám rozhodnout, jestli bude pracovat za nabízenou mzdu. Pokud bude minimální mzda vyšší než si zaměstnanec vydělá, bude propuštěn a odkázán na dávky. Aby se to nestalo, musí firma prosperovat. A prosperovat nebude kvůli nějakému nařízení ČSSD, ale díky snížení daní. Většina zásahů státu se v končném důsledku obrátí nejen proti zájmu většiny obyvatel, ale většinou i proti každému jednotlivci.

7.6. 15:53
KRISTA

Myslím si,že měla vyhrát ČSSD'Určitě měla vyhrát! ODS se neumí vůbec chovat! Mlátí ostatní členy politickejch stran ze zadu,nedokážou podat ani ruku,at se s tím jdou vycpat!Je to trapárna! Měli by bejt volby znovu,bylo to ovlivněný!

7.6. 17:14
Rostislav Boušek

Velmi dobře sepsaný článek. škoda, že se mi dostal na monitor až po volbách, ale i tak jej budu všem vřele doporučovat. Sám jsem již přiznám se, že na spousty kauz málem zapoměl. Nedivím těm žlučovitým kritikům. Všiml jsem si totiž, že spousta našeho národa má ovčí mlhu. Nechtějí se zamyslet, nebo nedej bože snad argumentovat fakty. Paroubek jim ukázal jak se to dělá. Křičet a obviňovat všechny ze lži a ze spiknutí. Policisté, zdravotníci, ekonomové i novináři Ti všichni se spikli s ODS. Předpokládám, že brzy budou další volby. Možná ne hned možná až za rok ale budou. A já doufám, že si zlepším mínění o inteligenci našich spoluobčanů. Netvrdím, že ODS je nejlepší, ale je to volba nejmenšího zla.

Odpověď autora stránek: Děkuji.

7.6. 17:47
Pavel

Něco pro silné nátury:
Aktuální stav státního dluhu ČR.
Děkuji tímto všem politikům a voličům ČSSD za tak krásný výsledek hospodaření tohoto státu.
http://cms-consulting.org/dluh/dluh-CZ.htm?num2=764097895128

7.6. 18:20
Jack27

Vše jsou samé dohady a očerňování jak novinářemi tak autorem, jednostraně na ČSSD, zkuste se podívat na to co dělali politici ODS. Lidi kdy konečně pochopíte, že politika je prostě obchod, něco za něco, že v politici nejsou, nebyli a nebudou skupinou rádoby spravedlivých andělů, že jsou to lidé, kteří v mandátu voličů obchodují se svými protivníky jednotlivá rozhodnutí a podle nich je dán výsledek. Takže přestaňte kriminalizovat, hrabat se v "pseudokauzách" a věnujte raději čas práci, práci která přinese zisk nejen Vám, ale celé společnosti. Jenom pro poznámku nejsem voličem ČSSD a asi ani nebudu, nemusím J.Paroubka ale vy co vidíte modře, zkuste si zjistit jak dopadla firma VAE pod vedením Topolánka a které že město kvůli Topolánkovi 3 roky netopilo na jednom sídlišti....

7.6. 18:42
Prdel7

moc objektivní informace to zde nejsou, pouze z jednoidušeně ukazují na to, co se zdá být na první pohled dobré, a docela průhledně propravicové. Tučné slogany "všichni na tom v konečném důsledku vydělají" jsou jen jednostranné a zjednodušené populististické žvásty. Je mi celkem fuk, jestli bude vládnout modrá nebo oranžová, ale sere mě, že se zde něco 8 let buduje, a pak příjde chytrák z opozice a řekne, všechno špatně, všešchno zrušit a jedem znovu od začátku...to budeme ale stále jen na začátku a peníze z našich daní si budou utrácet ti pyšní a ješitní páni nahoře, aby si dokazovali, jak se umí trumfnout...ať si klidně dokazují co chtějí, ale ať si jedou za své !

7.6. 18:49
keni

No nevim, socani tu porad opakujou kauzy Kozeny, Zelezny, Krejcir.
Pokud se nepletu, tak Krejcir byl sponzorem CSSD. Takze socas.
Arbitraz s Novou prohrala CSSD, jako vetsinu arbitrazi. Ale nekde jsem cetl, ze pravnicke a poradenske firmy statu jsou stedri sponzori CSSD. Takze hlavne, ze plati ne ?
A Kozeny ? Kdo mu dal majetek ? Stat ? NE, TI CO MU DALI KUPONOVE KNIZKY. To ze to vse vytuneloval je vec spatnych zakonu a porevolucni naivity (muj nazor). Ale znam i dva vetsi podniky, ktere po odkoupeni po 1CZK dodnes funguji. Ale privatizace byla bohuzel naivita. Chybelo tam poradne zaruceni fungovani apod. Ale po bitve je kazdy general. Ale jiste se napachalo mene skod, nez nam te udelala CSSD za sve vladnuti. A tam uz o naivite nemuze byt rec.

7.6. 19:04
keni

Jeste bych chtel volice KSCSSD (ono volit CSSD s tim, ze Paroubek predem vyhrozuje vladnuti s KSC je stejne jako volit rovnou Komance) upozornit, zda si uvedomuji co voli.
Pristup k moci jednim z poslednich NEREFORMNICH komunistu na svete.
Vy souhlasite s popravou Milady Horakove, zadratovanejma hranicema, strileni lidi pri pokusu vycestovat, personalnima cistkama za nazor rodicu ci prarodicu, s koncetrakama apod ?
Nesouhlasite ?, tak proc to volite. Pokud to chcete zase vratit, tak jste se nespletli.
www.jivo.eu/kscssd

7.6. 20:12
Roman Č.

Pánové,držím vám palce,nenechte se pravicovými medii zbytečně rozhodit.Je zřejmé,že potřebujete vlastní noviny,které by prezentovaly vaše názory a záměry nezkresleně.Jste jediní,kteří stojí na straně těch,kteří tvoří skutečné hodnoty.

7.6. 20:16
Josef Debo

Staigewald - tohoto pána pamatuju ještě když psal do Rudého práva a tam se dostal pouze "ozajstný" soudruh.A ejhle,on na stranách nacistických novin MF dnes káže o demokracii.To jako by nám o demokracii kázal K.H.Frank.

7.6. 20:28
Dvořka

Čekala jsem pěknou špínu, ale předčilo to moje očekávání. Paroubku a jeho bando - končíte! 3 x Fuj!

7.6. 21:53
L0

Nechapu, co pomlouvate vrcholove politiky, samy na to nemate se dostat tam kde sou oni (ja taky ne), nejse na to dost "svine", psroste si priznejte, ze na to nemate a dokud nebudete mit, nebude mit penize jako oni, uplatky jako oni, moc jako oni, slavu jako oni, ano maji slavu.

Kritika a pomluva a urazeni je neco jinyho.

Odpověď autora stránek:
Škoda, že jste blíže nespecifikoval, co konkrétně je dle vašeho soudu pouze pomluva. Takto pouze pomlouváte tyto stránky.

8.6. 02:02
Lenka

Jsem podnikatel - ostatně jako mnoho dalších. Malé a střední firmy se za vlády ČSSD postupně likvidují. Nemáme žádnou podporu. Klient si dělá co chce, vybere si službu, platit nechce, jakákoliv smlouva je k ničemu. Dneska se může kdekoliv podepsat ale nic to neznamená. U soudu (pokud se na soud po několika letech dostane) záleží na tom, jak se soudce vyspí. Že klient podepsal smlouvu a k něčemu se uvázal, že mu byla poskytnuta služba - to soud nezajímá. Vláda ČSSD dala soudcům nezávislost a tím pádem jsou SOUDY samostatným státem ve státě. Bez jakékoliv kontroly, bez odvolání. Exekutoři tady zabavují majetky slušným lidem - Ti se pak léta odvolávají a podvodníci s majetkem si dělají co chtějí - po nich ekekutor nevyjede. Za další - kdo tady schválil koocurkovský nápad o tirácích, kteří si teď mohou na dálnicích dělat co chtějí, jezdit o weekendech, kdo tady zavádí pochybný bodový systém pro řidiče ?? Opět mančaft ČSSD.

8.6. 07:03
Pavel

Lidi běžtě se podívat na Slovesnko a zeptejte se lidí, mám tam známe a potvrdili mi, že se vše zdražilo po zavedení rovné daně, takže sem zvedavej jak se to tady nezdraží po zavedení rovné daně, nebo u nás snad platí jiné ekonomické pravidla?

Odpověď autora stránek:
U nás neplatí jiná ekonomická pravidla, ale měla by platit nižší rovná daň. Slovensko reformy potřebovalo, stejně jako je nyní potřebujeme my. A k provedení reforem je třeba nepopulistické vlády, která zastaví zadlužování dalších generací. Slovensko po reformách začíná snižovat svůj státní dluh. Dluh Česka naopak narůstá a to každým rokem rychleji.

„Vydělala na ní každá rodina, kde alespoň jeden pracuje. Výrazně naopak klesla životní úroveň lidí, kteří žijí jen ze sociálních dávek“ (HN, 19.1.2006). HDP, vývoj vládního dluhu, odliv investic - vše ve prospěch SR.

Efekt rovné daně po jejím zavedení na Slovensku je ve zvýšení příjmů všech rodin. „Vůbec nejvíce si polepšily rodiny s velmi nízkými příjmy a dětmi. Člověku, který pracuje za minimální mzdu necelých sedm tisíc korun měsíčně, má dvě děti a ženu na mateřské, vzrostly za rok 2004 čisté příjmy rodinného rozpočtu o šestnáct procent. Stejná rodina, kde otec či matka vydělávají 48 tisíc korun, si ve stejné době polepšila o dvanáct procent. Tento výpočet přitom ukazuje nejen vyšší čisté příjmy díky poklesu daní, ale bere v úvahu i zdražení potravin a dalšího zboží kvůli sjednocení sazby DPH na úrovni devatenácti procent a růst platů“ uvedly Hospodářské noviny.

Na Slovensku rostl rychleji HDP. Eurostat předpokládá vyšší růst HDP na Slovensku i v dalším období.

Vládní dluh k HDP se na Slovensku od roku 2002 výrazně snížil. V ČR se zvýšil.

Zatímco Slovenští podnikatelé investují na Slovensku, v ČR se zvýšil odliv investic domácích podnikatelů do zahraničí na 0,5% HDP.

Zdroj: Eurostat, ČSÚ, Hospodářské noviny

8.6. 12:21
Brno

Socano a komouši by se měli vystřílet

8.6. 12:43
Harry

tak tohle by melo byt na kazdym rohu, aby si i nekteri zatvrzeli tupci uvedomili, co je kscssd za smejdy

8.6. 12:54
Jarda Šebek

Někdo se tu zmínil o Slovensku. V sobotu večer (po volbách) jsme shodou okolností byli na návštěvě na Slovensku, ale přesto měli možnost sledovat české zpravodajství. Při vystoupení p. Paroubka nám všem téměř vylezly oči z důlků a vstaly vlasy na hlavě. Přesto, že nejsem pamětník r. 1948, dovedl jsem si naprosto přesně představit vystoupení K. Gottwalda (Vítězný únor). Opravdu mě z toho jímá hrůza a běhá mráz po zádech.
V pondělí jsem napsal na ústředí a všechny krajské výbory ČSSD svůj protest a vyjádření nesouhlasu s vystoupením předsedy jejich strany. Jediná organizace, odkud mi odpověděli a jakýms, takým způsobem omlouvali tu hrůzu, kterou p. Paroubek vypustil z úst, byla Ústecká organizace.
Stydím se, že se vůbec u nás mohlo stát, že se takovýto člověk mohl dostat do vrcholové politiky. Proti němu byl Miloš Zeman pouze lidovým vypravěčem a bavičem.
Pokud by měli být takoví lidé představiteli našeho národa, pak se budu stydět, že jsem Čech.

8.6. 17:19
Vašek

Já jsem dospěl do stavu, kdy nevěřím žádné politické straně a volit nechodím. Ona ODS měla svých kauz taky dost. Prostě je mi to jedno, ať se těmi nakradenými penězi všichni třeba zadusí. Jíst mám co, bydlet mám taky kde, žiju si svůj život a politika ať se třeba po...

8.6. 19:37
Rafan

Já žasnu nad nevídanou blbostí lidí, kteří vyplodili výše splácané rozeštvávací odstavce, v jejichž stupiditě je asi tolik pravdy, co na Marsu života. Aha, autoři Tlustý, Bendl, Langr, Němcová, Julínek..., elitní zaslepenci ODS. Další výtečná vizitka bezcharakterních lidí proplachovaných pravicovým fanatismem a antilevicovým amokem. Jsou odporní vlastně už vším a jde z nich děs (což ale si jim vlastně možná líbí). Předvedli, jak "demokraticky" hnusně se vede předvolební boj, teď se budou stydět ještě méně. Národe, třes se před tím, co tahle banda "politiků" předvede - to bude fakt absolutní pecka, ze které se nevzpamatujeme deset let. Hlavně si připravme úspory (peněženkami se nám prožene modrý průvan), nervy (TV NOVA a většina tisku bude nadále ideologickými heligóny Topolánkových žbleptů, úřady zavalí modří mstiví kariéristé s "dlouhými noži"... Totalitáři zprava to už teď dávají najevo, a to se ještě nerozjeli. Zlatej, zlatej Paroubek!!!

Odpověď autora stránek:
Alespoň že někdo dokáže napsat bez amoku nefanatickou, objektivní pravdu, která by nerozeštvávala. Vždy je dobré, když se všichni mýlí, znát alespoň jediného člověka, který zná objektivní pravdu.

9.6. 00:37
Autor

Paroubkova galerie: http://www.paroubek.nazory.cz

9.6. 00:43
 

to je příšerný.kde to žijeme.to je ostuda cele čr.sláva ods!!

9.6. 09:11
Politolog

Nemyslíte, že svolávání demonstrací za odchod politika, který byl zvolen ve svobodných volbách je naprosto nedemokratické? Tím přece zpochybňujete regulérnost voleb mnohem více než než vaši oponenti. Toto jednání nemůže mít pozitivní vliv na obtížná jednání o sestavení vlády, která by měla přispět ke stabilizaci ekonomiky.

Odpověď autora stránek:
Pokud politik zpochybňuje demokratické principy fungování státu (článek 5 Ústavy České republiky), pak jsou demonstrace za jeho odvolání dle mého soudu zcela na místě. Je třeba si uvědomit, že i Hitler byl zvolen demokratickým principem, což jeho činy nikterak neospravedlňuje.

9.6. 16:25
:)

nic proti, ale autor techto stranek je peknej kreten ;)

9.6. 17:06
David

autory jsou lidé - pracovníci Politického a tiskového odboru HK ODS ... co k tomu dodat, určitě to bude velmi věrohodné, možná by nechybělo doplnit prasárny a tunelárny ODS, potom bych to bral...

Odpověď autora stránek:
Ano, na jednom ze zdrojů, ze kterých jsem čerpal pro jednu část těchto stránek, spolupracovali i lidé z ODS. Jak z toho ale vyplývá, že to(?) je nevěrohodné?
Dokážete mi vysvětlit, proč by na stránkách věnovaných ČSSD měly být zveřejněny tunelárny ODS? To novinovému článku také nevěříte, pokud se věnuje jen kauze jedné politické strany? Pro kauzy ODS je tu diskuze, stačí si pročíst.

9.6. 21:56
petr.margaritopulos

Dobrá práce, lidé sice vnímají, ale málokdo má čas si vše analyzovat a vidět věci v širší perspektivě a souvislostech. Bohužel, zločinci u moci se budou čím dále tím více bát, že pokud moc ztratí, přijdou nejdříve o vliv,peníze a někteří nakonec možná i svobodu. To je vede k páchání dalších zločinů na které přímo, či nepřímo doplácí čím dále tím více lidí. Mnozí ani pořádně neví proč a do jakého soukolí se vlastně dostali. Vím, o čem mluvím, měl jsem tu příležitost vidět hodně věcí celkem podrobně a v souvislostech. Jedinou cestou je, nenechat si nic líbit a důsledně trvat na svých právech, i v maličkostech. Pokud se s tím neudělá nic podstatného nyní, čeká nás zákonitě postupný nárůst naprostého bezpráví realizovaný v poměrně širokém okruhu občanů této zkorumpované společnosti. Hovada neznají rozumnou míru. I církev kdysi "kradla" pouze těch svých 10 procent. To bychom mohli tolerovat i my, ale ne více a bez zbytečného perzekvování nezúčastněných.

Odpověď autora stránek: Děkuji.

9.6. 21:57
Mrkvička

Ctěný pane autore těchto paskvilních stránek a la hektolitry standardních pomejí vyvržených touto, už asi dvacátou rektální dírou ODS.
Zaprvé: Pokud si myslíte, že vám tyto hovadiny bude někdo fundovaný a kompetentní seriózně rozebírat (jak si naznačeně přejete ve svém přiznání "o autorovi"), jste vedle jak ta jedle. Jsem ekonom, ale bylo by pod moji úroveň (a každého odborníka) se ve vaší snůšce nenávistně tendenčních nesmylů, zvelčování, vypjaté demagogie... hrabat. Nicméně vám děkuji, že jste tyto stránky vyplodil a dal tak znovu najevo, jak amorální politickou pravici tu máme. Nejde o kritiku ČSSD, ale o absolutně zděšující formu tohoto prointrikovaného bláznění zprava, hlavně od ODS, která se z arzenálu zla ani teď neštítí vytáhnout nejpodlejší prostředky ku permanentnímu ohlupování národa megafony MF DNES, Liodvých novin, TV NOVA a takovýchto duchovně slizovitých pages. A zadruhé: Tato země se konečně trochu vyhrabala z ekonomického a sociálního srabu (jistě že ne až tak díky ČSSD), ale ODS to zpochybnila (viz zveličování přiměřené nezaměstannosti, hystreie kolem běžné státní zadluženosti...) a (opět!!!) se to chystá svými "rovným daněmi" a dalšími lumpárnami zvrátit. Což o to, ale víte, jak dlouho pak, po 4 letech vlády ODS a jejich patolízalů, potrvá dostat ekonomiku a sociální situaci na úroveň, za kterou by se ČR nemusela stydět? A např. má-li být na funkci ministra financí p. Tlustý, jehož chimérní "teorie" sleduji už od devdesátých let, pak bůh s námi všemi, nejen s nemajetnými. A třeba takový Julínek? Neuvěřitelé!!! Z nemocnic budou byznycentra a se zdravím se bude nevídaně kšeftařit, hrabivost lékařů kulminuje... Děsná vize. ODS budí odpor a úžas vpravováním takto nekompetentních, navíc příznačně arogantních lidí do politiky!! - Mám zato, že vy jste inteligentní člověk, ale pak ani trochu nechápu vaši předpojatost a vaše zošklivující úsilí masírovat vědomí české části internetového národa výše snesenými stupiditami. Buďte tak laskav, někam zalezte a nikde neříkejte, že jste to vy, kdo vyplodil výše navěšenou mravně a odborně invalidní splácaninu blbostí.

Odpověď autora stránek:
Ctěný přispěvateli, váš dojem, že toužím po tom, aby někdo fundovaný rozebíral tyto stránky, je mylný. Amorální politickou pravici tu skutečně máme. Ještě že je možnost volit morální levici a její představitele pana Paroubka, Jandáka, Krause, Škromacha, Kavana, Svobodu, Zgarbu, Grebeníčka nebo Filipa. To jsou pro mě vzory morálky.
Vám skutečně příjde, že ODS používá podlé prostředky? Taková kakaová aféra, biolíh, miliarda pro stadion Sparty, vyhazování moderátorů, vylepování billboardů s Paroubkem na zakázaných místech - to jsou ty podlé prostředky? Nezapomněl jste na lživou kampaň ODS mínus?
Jste si jistý, že se ODS snaží zvrátit ekonomický růst? Nejedná se náhodou jen o následek vaší neodůvodněné nenávisti k ODS?
Pokud vím, tak koncepce soukromého zdravotníctví funguje například v USA. A funguje mnohem lépe, než například u nás. Nemyslím si, že by bylo možné dnes zavést ve zdravotnictví libertariánské principy rakouské ekonomické školy, ale dnešní situace ve zdravotnictví je dlouhodobě neudržitelná.
Abyste mi rozuměl, má předpojatost vůči ČSSD je dána:
1. ochotou ČSSD spolupracovat s komunisty
2. prorůstáním organizovaného zločinu do nejvyšších míst ČSSD
3. osobnostními "kvalitami" lidí typu Paroubek, Jandák, Škromach, Kraus, Gross...
4. nekonečnými kauzami a neochotou a neschopností je vyšetřit
5. politikou - vše zdanit, přerozdělit a tvářit se, že jsem to já, kdo daruje, která způsobila bilionový státní dluh ČR
Nakonec mi dovolte, abych se podivil nad tím, jak může být ekonom levicově zaměřený a navíc obhajovat ČSSD. S nikým takovým jsem se totiž dodnes nesetkal. Jediné možné vysvětlení by mohlo být, že jste studoval za dob komunismu, což by vás částečně omlouvalo.

9.6. 22:08
petr.margaritopulos

Listina základních práv a svobod, čl 23: "Občané mají právo postavit se na odpor proti každému, kdo by odstraňoval demokratický řád lidských práv a základních svobod, založený listinou, jestliže činnost ústavních orgánů a účinné použití zákonných prostředků jsou znemožněny." Přesně k tomuto stavu se mílovými kroky blížíme.

9.6. 23:18
Paroubek

To by mě zajímalo kteří ubožáci tohle tady dávají dohromady, to musí být závistiví zoufalci, kterým asi vadí že nejsou tak úspěšní a že se republice daří jak nikdy.. :)

10.6. 14:20
cechal pavel

kouknul jsem na vas jen na chvilku preji ti aby te slak trefil paroubku

10.6.
L0

>> Škoda, že jste blíže nespecifikoval, co konkrétně je dle vašeho soudu pouze pomluva. Takto pouze pomlouváte tyto stránky.

Tak to si me spatne pochopil no, ja to myslel na ty lidi co v diskuzi napisou "paroubek je pycus" nebo "Klaus je debil" a podobne.

Odpověď autora stránek: Děkuji za vysvětlení, špatně jsem to pochopil.

10.6. 18:41
maly.j@centrum cz

Čechové - rekové: Volby - to chce klid!
Politika je jak fotbal. Fotbalisti a jejich šéfíci berou milióny, fanoušci se fackují! (Synek Macík fandí Ostravě).

10.6. 19:32
nestranný

Clovek co tohle pise je totalni ignorantsky a omezeny hovado, ktery nikdy nedosahne vejs nez k zamindrakovanymu blbovi. Tahle diskuse je trapna fraška vsichni co veri temhle kecum jsou stejni jako autor a vlastne cela ODS - banda primitivnich ziskuchtivich blbů!!!!!!!!!!!!!!!!

11.6. 05:54
Jenda

Paroubka jako nebezpečí pro celé lidstvo j enutné vyhnat z politiky i z Evropy!

11.6. 14:39
Bardock

Jste normalni? Nemam slov, co kdybyste podobny kecy vytahli na Topolanka, vsichni lehce ovlivnitelni volici ODS podepisou tuto nesmyslnou petici, stydim se ze ziju ve stejne zemi jako auto(autori) techto clanku, je mi z vas zle, jestli cekate ze KSCM(nedej boze) zacala vladnout bylo by hur? Kde zijete prosim vas? Asi ve snech. To by se pak i Kuba mohla dat k OSN a Irak by mohl do evropske unie...Je mi z vas na zvraceni, stydim se za vsechny co to zde podepsali, nerikam ze vse co exp.Paroubek dela je uplne 100% spravne, ale toto je uz vrchol, nechcete si roznou vladnout sami, vecne nespokojeni pff...Kdyby bylo porad podle volicu vladla by anarchie protoze vzdycky, byt kdyby za neci vlady sme staveli cesty ze zlata jak bychom byli bohata zeme tak by se zase naslo nekolik desitek tisic lidi co by na podobnych strankach oplakavali situaci....muj nazor, nezlobte se.

Odpověď autora stránek:
Pokud jsem správně porozuměl vaší logice, tak není jiná možnost než anarchie nebo Paroubek. A v tom případě máme být rádi za Paroubka a všechny jeho kauzy a šibaly mu odpustit. Opravdu jste přesvědčen, že není jiná možnost? Vy již nevěříte v neúplatného politika?

11.6. 18:51
JosefDebo

Přátelé,díval jsem se na televizi, a musím konstatovat,že pan Paroubek i pan Škromach se zhostil svého vystoupení velmi důstojně.Na tu statistiku nedejde ,švagr,podnikatel,protelefonoval proti vám 1000 Kč,dá to do daní firmy.Jste jediní,kteří se kteří myslí i na lidi po 40,aby nemuseli vybírat popelnice.Za solodní práci slušnou mzdu,bezplatnou lékařskou péči a důstojné stáří.Držím palce !!!

11.6. 20:21
mihal

Chtěl bych reagovat na odpověd panu Mrkvičkovi z 9.6.
Chtěl bych polemizovat s tím, že americké soukromé zdravotnictví je lepší než naše. Četl jste statistiku kojenecké úmrtnosti, kde jsme druzí nejlepší (USA hluboko v poli poražených). Nebo statistiku úmrtnosti v amerických soukromých a veřejných nemocnicích - v soukromých je větší - několik tisíc američanů tím ročne přijde o život. Nemluvě o tom, že chudí lidé v americe nemají na zdravotní pojištění.
Zadruhé, ČSSD prý požívá podlé prostředky a ODS ne. A co nabídka od Dalíka a Večerka pro Kořistku (každému musí být jasné, že to je pravda, ale nikdy se to nedokáže), využití policie v předvolebním boji (což jsou opravdu bolševické metody.)
A co je lživého na kampani ODS minus. Sleduju politiku, četl jsem program ODS. Pan Julínek byl vždy příznivcem plateb u lékaře, Bartoš i Toploánek mluví o školném (odloženém), paní Páralová má hrůzu z minimální mzdy a z toho, že zaměstnanec nemůže dostat výpověď, jak v Asii, ODS vždy požadovala okamžitou deregulaci nájemného.

Odpověď autora stránek:
Netvrdím, že Americký způsob financování zdravotnictví je dokonalý. Ale nedivím se, že veřejné nemocnice dosahují lepších výsledků než soukromé - vždyť mají tak obrovskou neférovou výhodu oproti soukromým nemocnicím v podobně zaručeného stálého příjmu peněz, což jim dovolí obstarat si lepší doktory a lepší přístroje.
Máte důkazy na použití policie v předvolebním boji nebo to jsou jen vaše dohady? Proč myslíte, že pan Kubice nebyl ze své funkce odvolán, když je tak neschopný? Proč vrchní státní zástupkyně Vesecká nechala otevřít 3 již uzavřené případy na základě Kubiceho zprávy? Proč trvali poslanci ČSSD na veřejném čtení Kubiceho zprávy, aby nemohly být citovány důvěrné části a proč rychle souhlasili s neveřejným jednáním, když pan Vidím prohlásil, že zprávu přečtě sám, třebaže by tím porušil zákon? A proč jsou vyšetřováni příslušníci ÚOOZ a přesto dostanou bezpečnostní prověrku?
Co je lživého na kampani ODS mínus jsem zde vysvětloval. Např. "Snížení daní nejbohatším" je typická polopravda - ve skutečnosti má ODS v programu snížení daní všem. "Zavedení školného" je také polopravda. Ve skutečnosti se jedná o absolventské. Jinak příznivcem plateb u lékaře je i Marin Jahn a dokonce (a to vás asi hodně překvapí) i Rath.

12.6. 08:07
Boubelík

Ahoj, moc se mi "líbí", jak teď ODS najednou vyzývá socdemáky, aby byli při podpoře nové vlády rozumní, když před volbami modří ptakoještěři rozpoutali takovou vichřici politické zášti, že se z ní národní morálka bude vzpamatovávat hodně dlouho. Do toho uragánu nenávisti vlastně patřily a stále patří vlastně i tyto stránky (míněn "odborný" základ), jejichž dikce je odporná a objektivita nulová. Objevil jsem je včera a nestačil zírat. Výtečná vizitka pravice - díky ky za ni, ale je dobrá fakt jen do popelnice. Čau.

13.6. 08:52
tonda

ten článek psal ODSák

Odpověď autora stránek:
Je zajímavé, kolik lidí útočí na mě místo toho, aby se pokusili vyvrátit některé z uvedených skutečností, které jim zřejmě nejsou příjemné.

13.6. 09:02
Lidka

Jsem uklizečka,nikdy jsem nemela vetši plat jak minimalní mzdu,nebyt minimalní mzdy tak by mi zamestnavatel asi nezaplatil vubec nic,da se z minimalni mzdou vubec vyjit.Nevidim zadny duvod proc by minimalni mzda nejak brzdila zamestnavatele vždyť je to almužna.

Odpověď autora stránek:
Je mi skutečně líto, že pobíráte minimální mzdu, ale nemůžete to vyčítat zaměstnavateli, neboť jste na tuto mzdu dobrovolně přistoupila. Pokud by na ni přistoupil někdo jiný, pak skutečně nemá zaměstnavatel důvod nabízet Vám vyšší mzdu. Pokud se domníváte, že si zasloužíte víc, pak bych v každém případě doporučoval si zažádat o zvýšení mzdy a v případě neúspěchu se informoval na úřadu práce na možnost rekvalifikačních kurzů.

13.6. 12:43
Ondřej Z.

Chtěl bych polemizovat s autorem stránek ohledně úlohy státu ve svobodném podnikání, tak, jak ji vidí levice. Ač se to tak většině liberálů zdá, není tomu tak, že by se vláda jen snažila odírat úspěšné a peníze potom přerozdělovat méně úspěšným. "Brutálně" negativní zkušenosti z první poloviny devadesátých let jasně ukazují,že pokud zde neexistují jasně vymezená pravidla pro podnikání (a dovolte, abych řekl, že ODS, coby nejpravicovější parlamentní strana se snaží tyto pravidla co nejvíce omezit), tedy pokud neexistují jisté bariéry, najde se vždy pár vynalézavců (Kožený a mnoho dalších, méně slavných), kteří je obejdou a stáhnou stát=obyčejné lidi o až miliardy korun. Pokud by tedy nebylo těchto byrokratických zákonů a omezení, jako tomu bylo za předchozí vlády ODS, opakovala by se situace z devadesátých let - vytunelované podniky, banky, u kterých objem nesplatitelných úvěrů (možná to není přesná formulace, nejsem ekonom) přesahuje 30% a další jevy (pamatujete, jaká byla za Klause inflace? 12% ročně...).
Na závěr bych chtěl udělat malou předpověď: podle mne Topolánek sestaví vládu s KDU a Zelenými a Sociální demokraté jej budou tolerovat pod podmínkou, že v programovém prohlášení nebudou body, které by sedřeli lidi z kůže. Pro mne, coby pro studenta, je to hlavně školné.
A ještě něco. 1)Domnívám se, že Jiří Paroubek stále ještě je premiérem ČR. 2)Každý, kdo podepíše petici za vyhnání jiného občana ze své země není demokrat. Diktátor může být za své činy souzen, ale ne vyhnán.

Odpověď autora stránek:
Domnívám se, že slučujete dohromady dvě zcela odlišné věci. Na jedné straně jsou zákony, které musí platit pro všechny a které zaručí práva každého občana a rovnost lidí před zákonem.
Na druhé straně jsou zde nesmyslné byrokratické vyhlášky a novely nařizující povinnosti typu pravidelného ručního přeměřování teploty v mrazících boxech v prodejnách s potravinami nebo zákony o daňové soustavě ČR, ve kterých se nevyznají ani sami zákonodárci. Levicový zákon zvedne daně a vybrané peníze rozdá sociálně slabším (voličům). Pravicový zákon sníží daně všem a nechá na lidech, jak své peníze využijí. Rozdíl je v tom, že polovina peněz vybraných levicovým zákonem se ztratí na náklady státní mašinérie v kapsách kamarádů levicových poslanců. ODS nemá v programu body, které by někoho sdíraly z kůže. Školné byste platil až po ukončení školy, po celou dobu produktivního věku a to pouze v případě, že byste měl nadprůměrný plat. To na druhé straně povede k většímu šetření (stejně jako ve zdravotnictví) a v konečném důsledku tak na tom celá společnost vydělá.
Zmiňovaná petice není o vyhnání občana ze země, ale o vyhnání diktátora z politiky.

13.6. 13:01
jirkane

no, tak jestli tohle jsou stránky kajácíků v ČSSD, tak to je boží. je to sice všechno tak, ale 33 % idiotů v ČR budou stejně volit ČSSD.a do kdy ? do té doby, dokud jim půjdou roůzné sociální výhody ... myslím, že všichni pracovití lidé by měli přemýšlet, jak co nejméně platit daně, neb až to klekne ve státním rozpočtu a lidi budou rýt držkou v zemi, pak se možná vzpamatují ... a výhledově by se měla podporovat vzdělání a vlastní aktivita lidí, ktedrá socdem elektorát omezí mnohem více, než nízké daně.

13.6. 13:25
maxík

ZRUŠIT TENTO WEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JSOU ZDE BLUDY A NESMYSLY!!!! ODEsáci balte si kufry:-)) Většina z Vás jsou stejně bývalé komoušké expozitury:-))

Odpověď autora stránek: Jak je vidět, svoboda slova nemívá vysokou hodnotu u levicových voličů.

13.6. 14:39
Miloš

Autorovi: Mohl bych poprosit o zveřejnění tohoto odkazu? Váš odkaz jsem take umístil... http://moravonedekujem.wz.cz

Díky

13.6. 18:41
obyčejný divák

Zbožňuju tyhle jednostranné reklamní pamflety - ČSSD je špína, zato v ODS jsou všichni tak čestní a pravdomluvní - za privatizace rozkradli, co mohli a teď tu budou kázat o morálce, jděte s tím někam. P.S.: měřte každému stejným metrem!

Odpověď autora stránek:
Mohu se prosím zeptat, kde se na stránkách píše, že všichni v ODS jsou čestní a pravdomluvní nebo alespoň ze které části textu jste nabyl tento dojem? Pokud na stránkách již zmiňuji ODS, tak je to prámě v souvislosti s jejími kauzami (viz hned první věta) nebo dále v souvislosti s jejím sponzorem či lobbistou. Také nerozumím vašemu názoru, že by se na stránkách věnovaných kauzám ČSSD mělo psát i o kauzách dalších stran, jmenovitě pak ODS. Můžete prosím blíže specifikovat, kdo jsou "ti v ODS", kteří za privatizace rozkradli co mohli a nyní kážou o morálce? Vy hodnotíte celou ODS podle několika jejích bývalých(!) členů? Proč pak také nehodnotíte stejným metrem celou ČSSD podle pánů Krausů, Svobodů, Grossů, Jandáků apod.? Já se domnívám, že každému stejným metrem měřím. Pokud bych se dozvěděl stejně závažné informace o jiné straně, bez váhání bych je také zveřejnil.

13.6. 19:02
Bonifác

Nemohu se ubránit dojmu, že odpůrci pana Paroubka mu závidí jeho autoritu nejen unitř ČSSD, ale i u většiny soudných spoluobčanů. Demagogické demonstrace pak jen jeho prestiž ještě zvyšují. Už se těším až Jirka Paroubek nahradí Václava Klause na postu prezidenta. Pak už ODS nic nepomůže, ani nenávistné výlevy zde prezentované.

Odpověď autora stránek:
To já se zase nemohu ubránit dojmu, že odpůrci pana Paroubka nejen že mu nic nezávidí, ale spíš jim je k smíchu. Někteří voliči ale slyší na diktátorské praktiky některých politiků (typu Sládka), kteří křičí na své poslance a nutí je podepisovat dokumenty, aby si "demokraticky" zajistili, že budou všichni zastávat jejich názor.

13.6. 21:21
Levičák

Běžte do řiti s odeesákama,maj toho taky hodně na tryku.Po roce 89 temer rozkradenou a zplundrovanou zemi se zničeným prumyslem všech odvetví.Toto všechno ČSSD dala tak nejak za těch 7 let vlady dopořadku a Topolánek ted natahuje ty svoje špinaví pracky na čistě prostřenej stul.
Všechno co je tady napsaný je z 90% lež a propaganda nejakýho zarytýho odeesáka,co nemá ještě dost sám nakradýno.Já jsem volil jednoznačně ČSSD a budu je volit znova.Sláva Paroubkovi :-o :-o

Odpověď autora stránek:
Tyto stránky nejsou o ODS, ale o kauzách ČSSD. Pokud někdo zplundroval tuto zemi, tak to byli komunisté. Ti samí lidé, kteří dnes zastávají vysoké funkce v KSČM nebo ČSSD. Vyčítáte ODS, že někteří její bývalí členové nedokázali zajistit bezchybný právní rámec ekonomické transformace, ale ke skutečnosti, že každého občana této země zadlužila ČSSD o více než 100 000 Kč jste shovívavý? Tomu říkáte čistě prostřený stůl? A kde byla ČSSD když docházelo k divoké privatizaci? Cožpak opozice smývá veškerou odpovědnost z politiků?
Je velmi jednoduché označit 90% všeho na těchto stránkách za lež. Ale jmenovat alespoň jednu konkrétní věc nebo dokonce předložit nějaké důkazy o její nepravosti, to již vyžaduje víc než jen chlapácké řeci. Věřte mi, že by nebylo štastnějšího člověka než jsem já, kdyby 90% uvedených skutečností nebylo pravdivých. Osobně se ale domnívám, že ikdyby bylo skutečně jen 10% pravdivých, ospravedlňovalo by to požadavky demonstrujících na Paroubkův odchod z veřejných funkcí.

14.6. 00:40
Blanik

Sieg Heil pane Goebbelsi :) Takovou snusku lzi, polopravd a manipulaci uz jsem davno nevidel, nejlepsi jsou kousky kde viny ods se shazuje na socany.

Odpověď autora stránek:
Škoda že jste neuvedl alespoň jeden konkrétní příklad té polopravdy, manipulace nebo viny ODS, která je házena na socany. Takto vlastně říkáte jen půlku pravdy, kterou se snažíte manipulovat čtenáře vašeho příspěvku.

14.6. 08:13
papik

paroubek je nejvetsi cu*ak co znam!!! za to co udelal bych mu rozsekal drzku do krve buzerantovy,jestli ho nekdy potkam tak to spravedlive vykonam!!!

15.6. 17:12
xJx

Všemu tomu věřim - je to svinstvo. Hnus - fakt si říkám, třeba kolik věcí ještě nevylezlo na povrch...

15.6. 17:36
Filipína

Autorovi stránek. Jednou za čas se jdu podívat na příspěvky a pokaždé si musím říci, že obdivuji Vaší trpělivost odpovídat na to, co mnozí píší,tj.většinou nadávky a tvrzení bez dalšího a zřejmě beze snahy zjistit si i jiné zdroje psaného nebo věcně argumentovat a doložit jimi tvrzené obdobnými odkazy na webové stránky, listy, knihu apod., že psané je toliko účelová kampaň proti ČSSD.Na druhou stranu, i kdyby byla, ve svobodné zemi má právo každý na svůj názor a má právo ho vyjádřit. Nakonec také je právem osočovaného, aby se způsobem danými zákony této země případně bránil a zde napsané vyvrátil, ať už v řízení občanskoprávním nebo trestním.

Nechápu také, proč lidé pokládají stále dokola tu samou otázku, na kterou jste x-krát odpověděl (proč ne kauzy ODS).

Nejsem zastáncem žádné politické strany podotýkám, ale ČSSD zde vládla dosti dlouho a kauzy jejích představitelů jsou neomluvitelné, ODS lze též mnohé vyčíst. Jsem však přesvědčena, že více, než o ČSSD nebo ODS jde o to, jestli budoucí generaci chceme něco odkázat a jestli přijmeme nutné reformy, aby vůbec bylo co odkázat. Jakož i o to, jestli chceme nést odpovědnost za sebe, své rozhodnutí, své činy nebo čekáme, že to za nás někdo udělá jiný, kdo řekne, co "jediné je správné" (na kterého případně můžeme nadávat a svalovat na něj případně vinu za vlastní neschopnost či životní prohry). Jinak řečeno, má-li tato země směřovat doprava nebo do leva nebo zpět před r. 1989. Jakož jde i o to, s kterou stranou má směřovat vpravo či vlevo (ČSSD nebo ODS nakonec nejsou jediné strany).

Více, než o ČSSD nebo ODS jako politické strany jde o to, že pokud se člen jakékoliv politické strany dopouští trestných činů a telefonuje si (např. pan Gross kdysi prohlásil tuším v "sedmičce" nebo jiném obdobném pořadu) s lidmi z podsvětí a "omlouvá" to slovy: "že za to nemůže, že mu volají", je takovéto sdělení politika do TV nepřijatelné a zaráží mě, že se případně lidé nepozastaví nad tím, jak si to premiér vůbec dovolí říci do TV, nepoloží si otázku :"kde na něj vzali číslo, proč se s nimi vůbec baví, co mu chtěli, proč nedal trestní oznámení, pokud po něm něco chtěli jako po premierovi apod." Nemyslím si, že ve vyspělých demokraciích je toto normální a jako občanovi této země se mě to nejen nelíbí, ale i mě to děsí (nejen proto, že ne, všechny informace jsou na tomto webu zveřejněné). Je úplně jedno, z které strany daný politik je, dopustí-li se trestného činu, měl by za něj být stíhán a případně odsouzen, jako kterýkoliv občan této země, pokud se trestného činu dopustí. Tedy i lidé z ČSSD za své kauzy.

Odpověď autora stránek: Děkuji za velmi pěkný příspěvek.

15.6. 19:55
Sinner - SM Kraj

Právě si čtu, co všechno připravuje "nová" koalice na občany.... Je to hnus !!! Jestli ČSSD nějakým způsobem podpoří vládu, tak je to prohra nejen volební... ale řekl bych i morální. Platit za to, že jsem nemocný, to už není pro 21 století.... nechť si pro sebe udělají kliniky jen ti bohatí.... a tam ať se nechají klidně i zarámovat... Topolánek rychle zapoměl z kterého kraje pochází... Lidovci jsou paraziti již od doby, co vůbec existuje Česko (původně Československo) a zelení jsou jen kamufláží ODS beznázoroví patolízalové...
!!!! Držím palce... teď hrajete (ČSSD) za celý národ... !!!
Mimochodem přirovnání února k povolebnímu výsledku byl trapas... na druhou stranu to není tak dávno, co Topolánek vykřikoval "o noci dlouhých nožů" což vlastně byla práce těch největších hovad, jaké kdy naše planeta nesla na svém povrchu....

Odpověď autora stránek:
Dovolte mi, abych vám připomněl, že ze svých daní platíte již dnes, pokud jste nemocný. Navíc ale platíte i pokud jste zdravý. A co je nejhorší, platíte i na ty, co svou nemoc jen předstírají. Zdravotnictví je zadarmo jen pro státní zaměstnance. A vše, co je zadarmo, se zneužívá, zvláště pak v Česku. Výrok o noci dlouhých nožů byl podle mých informací o tom, že bude nutné ze státní správy vyházet všechny "kamarády" sociálnědemokratických ministrů - viz jmenování ředitelů nemocnic Rathem nebo Jandákovy čistky.

15.6. 22:07
René

Paroubek na hrad, ale do šatlavy.

15.6. 23:30
normální občan

Velmi jsem se pobavil.Samozřejmě,podíval jsem se kdo tyto Haškovi novodobé povídky napsal. A ejhle on je to přímo kolektiv těch nejschopnějších.O tom jak toto dílko je působivé a koho inspiruje svědčí nick Máša z něhož cituji:S panem Paroubkem jsem se-byť letmo-měla tu "čest" v těch dobách potkat.Ani se netajil tím,jak má vše vymyšleno,co a jak kde "obejít" pro svůj prospěch!Dále viz Máša 26.5.19:39.Jte jistě neodolatelná žena když se Vám Paroubek při byť letmém setkání takto zpovídal.Nejsem přívrženec žádné ze současných dominantních stran,ale fanatizmus,které přechází v hlupáctví a křupanství mě jako čtenáře a uživatele internetu mě nutí konstatovat čest vaší práci pokračovatelé odkazu pana Kojzara a jeho rudého práva.

16.6. 01:54
Morbivod

Děkuji autorovi za tyto stránky a vzkazuji ať se nenechá zastrašit ani jakkoli ponížit od méně inteligentních, hloupých či podlých jedinců. Pravda zvítězí a musíme za ní bojovat! 20.6. 17h, Václavské náměstí. Přijďte všichni, komu záleží na budoucnosti a vidíte dál než na měsíc dopředu!

Odpověď autora stránek: Děkuji.

16.6. 11:22
jirkane

neprošel můj prříspěvek censurou ?

Odpověď autora stránek:
Již si ani nevzpomínám, kdy jsem naposledy nějaký příspěvek zcenzuroval. Pokud máte na mysli ten z 13.6. 13:01, tak ten byl zveřejněn. Jiný jsem nedostal.

16.6. 12:05
Povídám

Ach jo,zase jeden neuznaný rádobypolitik si tu vylévá své city zveřejňováním i neověřených a "mírně"zkreslených informací a to pro llidi s menším IQ ,kteří si informace neumí ověřit.

16.6. 12:14
Povídám

Tak je 12.12. a zveřejnění příspěvku a odpověď autora "štváče" nikde.

Odpověď autora stránek: Po odeslání příspěvku se dočtete, že bude vložen do 12 hodin, nikoliv do 12 minut.

16.6. 22:40
vyzle

A která strana je vlastně čistá ? Proboha, existuje nějaká ?

Odpověď autora stránek: Neexistuje. Ale čeho už je moc...

17.6. 00:05
politikavpraxi

Jednou jsem v minulém roce, neprozřetelně vlezla na diskuzi na Novinkách.cz.Byla to neskutečná blbost. Od té doby neskutečně trpím ajsem posedlá. Ve středověku by mě už dávno upálili.Když jsem tam poprvé zabrousila, bylo mi jasné, že se tam pohybuje spousta puberťáků, spousta zviditelňovačů, ale i fanatiků.První dvě kategorie jsou pro zasmání.Ta třetí, značně početná mě donutila,abych diskuze brala vážně.A beru pořád,byť si rýpnu, ale ve vší slušnosti.Jádro pudla je však v tom, že jsou lidé, kteří někdy působí opravdu děsně.Řekla bych destruktivně.Možná by stálo za to, občas na Novinky.cz a jejich diskuze zabrousit.
JINAK PŘEJI DOBROU, MODROU.
POLITIKA V PRAXI

Odpověď autora stránek:
V zájmu zachování duševního zdraví vřele doporučuji vyhýbat se diskuzím a to zejména na zpravodajských serverech typu Novinky.cz nebo iDnes.cz.

18.6. 10:05
politikavpraxi

"On vždycky spoléhal a stále spoléhá na to, že jsme tu všichni banda tupých, nepřemýšlejících blbců!(a není sám)! Tak jim už ukažme, že to tak není!!!!!"

Je to smutny, ale ono to tak je.

18.6. 10:27
Lutyňka

Prosím, vysvětlete lidem znovu princip rovné daně! Oni ho nechtějí pochopit!!!!!!!!! Paroubkovo:dáme vám vše zadarmo, nic nebudete platit o nic se nebudete starat, pečení holubi nám budou skákat do huby. DĚKUJI AUTOROVI ZA TO, ŽE ŠÍRÍ OSVĚTU MEZI LIDMA, BOHUŽEL JE STÁLE DOST ZASLEPENCŮ, KTEŘÍ SI MYSLÍ, ŽE STÁT NA TO MÁ. UVĚDOMTE SI,ŽE ŽIJETE NA ÚKOR DALŠÍCH GENERACÍ. NEJSEM Z PRAHY, ALE Z KARVINSKA, SAMA MÁM MÁLO, ALE NAŠE DĚTI BUDOU MÍT JENOM DLUHY. Při Paroubkově přístupu k živnostníkům, se divím, že je k těm všem byrokratickým problémům, ještě nezačne povinně lynčovat a každou ránu rákoskou nenutí zaznamenat na REGISTRAČNÍ POKLADNĚ! Nejsem živnostník, ani podnikatel, pracuji za 8500 kč, chtěla jsem si založit živnost, ale, když jsem si zjistila v jaké výši, bych musela platit např. sociální, zdravotní poj., daně, registrační pokladny-váhy a jejich servisy, účetní, paragony, šanony, složky atd....atd... , tak mi vyšlo, že při Paroubkově vládě to nejde utáhnout. A tak si lebedím, jako zaměstnanec a čekám, až konečně někomu dojde, že je lepší jeden živnostník o kterého se stát nemusí starat, než 10 lidí s minimální mzdou. PRÁCI ČEST PANE PAROUBKU!!!!!!§

Odpověď autora stránek:
Děkuji za příspěvek. Jsem velmi rád, že se nenechali všichni oblbnout představou, jak socialisté rozdávají všem chudým peníze, které vybrali na zlých kapitalistech.

18.6. 11:00
PAN DRHOLA

Dost dobré! Tohle by si měli povinně přečíst VŠICHNI, hlavně mladí budoucí voliči, aby nás už jednou provždy nakopali do pr...., za ty zpackané a zadlužené roky, za vlády komančů a socanů. Paroubku už si to přiznej, že jsi arogantní hulvát a uražený břídil, stydí se za tebe i socani ve tvé vlastní partaji, proto si je Stalinovsky musíš nechat podepsat, že s Paroubkem a nikdy jinak! Jak UBOHÉ!!!!!!!!! Bojíš se, že by náhodou mohli někteří projevit svůj vlastní názor a to by tě kleplo, ty PANDRHOLO, vždyť ty si tu trošku toho bláta, která tady po tobě zůstala chceš nachamtit sám! Dávej bacha, smrťák už dlouho nebude opile chrápat v sudu!(chytří pochopí, že smrťák je myšlen pouze politicky, jako člověku mu samozřejmě přeji plné zdraví)

Odpověď autora stránek: Děkuji.

18.6. 15:04
jajdas

Jestli si to neuvědomujete tak všichni politici jsou stejní. Pořád tu vyzdvihujete ODS jak je skvělá jak všechno vyřeší. Opravdu tomu věříte?? Vidíte na ČSSD jen ty špatné věci. Já bych ODS ani za nic nevolila. Opravdu rychle zapomínáte na tehdejší vládu ODS. Ano podnikatelům se vyplatila. Krásně si nahrabali a byli spokojení. Thats all

Odpověď autora stránek:
Nevzpomínám si, že by tu někdo psal, že ODS je skvělá nebo že všechno vyřeší. Tehdejší vláda skutečně dělala chyby. Ale kolik lidí z tehdejší vlády je dnes v ODS? Na druhé straně ČSSD se se svými šibaly loučí jen velmi nerada.

19.6. 15:17
Rád idealista

Nikoho násilím nepřesvědčíte, že nás Paroubková vláda posouvá někam k mongolsku. Pokud se lidi nestydí, že žijou na cizí účet, tak je prostě nepřesvědčíme. Měli by si, ale uvědomit, že dluhy se jim časem vrátí v podobě zadlužených dětí a hladových důchodců. Děkuji všem slušným lidem, straníkům i nestraníkům, za to že pracují a snaží se sobě i státu ulehčit spoustu problémů. Byrokratické vedení našeho státu dělá všechno pro to, aby nám tuto snahu znemožnilo. ODS nemá kouzelný proutek, ani není naprosto ideální, nikdy nemůžete vyhovět všem, ale je bohužel jediná, která pochopila, že lidi se k práci musí motivovat a né likvidovat(živnostníci atd.) Prosím nechme lidi jednoduše dělat, protože někde opravdu musíme vzít peníze pro ty, kteří by také chtěli pracovat, ale nemohou (děti,invalidní důchodci,tělesně postižení,atd....). Zkusme se nejdříve podívat na druhé a potom si to srovnat se svou situací, uvidíte, že opravdu je třeba se nad budoucností zamyslet.

19.6. 15:35
VŠICHNI PRCHNI

Mám malý stan, malou garsonku, malou ženu, malou výplatu, malou chuť do práce, ale co ..., mám velkého PAROUBKA, tak to se mám! Můj syn za pár let:žádný stan,žádná garsonka,žádná žena,žádná výplata, chuť do práce? co to je? Taťka měl přece velkého Paroubka?! OPRAVDU TO TAKHLE CHCEME????????????????????

19.6. 17:26
RAJ

Jo, Jirka "kapsa" se mu rikalo v pohostinstvi

20.6. 10:45
příštipkář

Děkuji Všem lidem, kteří se nad těmito řádky alespoň pozastaví. Děkuji autorovi, že konečně někdo dal tu špínu pohromadě na jeden papír. Je jedno jestli krade ČSSD, nebo ODS, vola z nás dělají všichni, kdo si politiku a stát spletli s dojnou krávou. Pro mne osobně menší bludy a větší jistotu v prosperitu nás všech vidím v ODS. Je však na nás, co všechno si necháme líbit od politických a úřednických byrokratů, jestli jim znova slepě skočíme na akce čisté ruce, slibované hory,doly apod. nesmysly. NENÍ PRAVDA, ŽE MÁME NA ŠKOLY, NA ZDRAVOTNICTVÍ, NA INFRASTRUKTŮRU, NEMÁME UŽ NA NIC, MÁME JENOM DLUHY. PROTO NECHME LIDI DĚLAT, PODNIKAT, STARAT SE SAMI O SEBE, NEHAŽME JIM KLACKY POD NOHY, KDYŽ PROJEVÍ INICIATÍVU BÝT SOBĚSTAČNÍ. Dosud se takovým dobrodruhům jen utahuje smyčka a neustále ztěžuje vedení živnosti. Nechme je prosím přešívat kalhoty, spravovat boty, čistit koberce, malovat byty atd..... , jestli jim to bedeme nadále ztěžovat, tak je máme buď na pracáku,nebo budou dělat načerno, nebo obojí. Tohle přece nemůžeme chtít, to pak nemá cenu tady vůbec žít, když nebude z čeho.

20.6. 13:48
blbost

Zdravim autora, to snad nemysliš važně? Přes všechny ty uvedené kauzy je to nic ve srovnání s tím, co zařídila ODS na konta svých Kožených a likvidaci bank (v hodnotě kolem 700 miliard). Jediný rozdíl mezi tím a ČSSD je v tom, že za to nebyl žádný člen ODS potrestán a když na něj ukázali, tak dělal jakoby nic. Ostatně velká privatizace byla jeden velkej tunel pro zvaný a vyvolený...... (hlavně ODSáky). ODSka mimochodem taky pěkně rozkradla lukrativní pozemky v regionech. Nakoupěji to za babku a pak si udělaji vlasní územní plán - tomu říkám bordel....

PS: zjednodušení daňového systému? To je pěkná blbost - co si myslíte, že budou dělat všichni ti právníci a daňový poradci?

Odpověď autora stránek:
To myslím zcela vážně. Politika je o lidech. Uvědom si, kolik lidí z tehdejší ODS je v té dnešní a srovnej to s tím, kolik šibalů je stále v řadách ČSSD. ČSSD má na triku mnohem větší dluh, než je tebou zmiňovaných 700 miliard. Navíc jestli budeme ještě platit za prohranou arbitráž s Nomurou kvůli násilnému převzetí IPB... Co se týče spekulací s lukrativními pozemky, tak to je spíše doména sociálně-demokratických ministrů zemědělství.

PS: Co budou dělat všichni ti právníci a daňoví poradci? Že by se konečně začali živit poctivou a potřebnou prací?

20.6. 19:46
František Michálek

Blbci... Rovná daň naopak hodně věcí které byli na 5% zdraží!!!! Stačí trochu přemýšlet.. Kterej vůl takovou blbost mohl psát... Já volím komunisty, protože mají asi nejlepší volební program ze všech a zatím se jim žádná strana nevyrovnala...
Ještě se chci zeptat: Proč nechcete místo ministrů do vlády odborníky do danného oboru??? To máte jako kdyby nějakej třeba vysoko studovanej muž s průmyslovkou si sedl na post životního prostředí!!! Co by tu asi udělal??? NIC!!! To samý ministerstvo obrany... Nějakej vůl řekne že se mu na gripenech nelíbí ty malí křidýlka a nechce je prosadit... Ještě že je máme jinak by naše firmy přišli o tolik zakázek ve Švédským Saabu... Protože český firmy jsou kvalitní a tímto se prosazují na evropský trh!!!

Odpověď autora stránek:
Mohu se zeptat, co považujete na volebním programu komunistů za nejlepší program ze všech? Je to snad touha po znárodňování, po rovnostářství, po přátelení se s "demokratickými" režimy typu Kuby, Ruska, apod., nebo snad diktatura proletariátu či marxisticko-leninistické vize? Věděl jste, že komunistické země jsou ty nejchudší na světě, ve kterých jsou denně pošlapávána základní lidská práva a kde jsou dodnes zavírání a popravování političtí vězni? Vždyť i u nás se komunisté nechovali jinak. Komunisté zanechali Československo zplundrované ekonomicky i ekologicky. Nepřišla již doba, abychom se konečně poučili z minulosti?
Otázka, proč nechci místo ministrů do vlády odborníky do danného oboru, implikuje, že stranický ministr nemůže být odborník, což se nezakládá na pravdě. Naopak převážná většina odborníků má stranickou příslušnost.

20.6. 21:50
Martin

Může mi někdo vysvětlit, co je na tom správného, aby úspěšný člověk doplácel vyššími daněmi na lemply? Proč někdo vůbec volí levicové strany. Levicové strany musí volit pouze vyžírka...

21.6. 08:56
Jouza

jediné co musí nastat je podpora podnikání, to ČSSD, jak ukázala nechce, zbývá ODS, jiná možnost není. Doba kdy všechno patřilo všem padla už hodně dávno. Uvažujme trochu nad tím, že je velice snadné hlásat: zdravotnictví, školství, vysoké důchody, vše zdarma! Než otevřeně říct, že na to nemáme, že si ten paralen budeme muset zaplatit, že na vysoké škole bude holt školné, že na důchody si musíme bohužel připlácet. Je to prostě fakt, takže pokud si to co nejrychleji nepřiznáme, bude to ještě horší.

22.6. 01:16
Pavel

Ve svém přispěvku se budu snažit být stejně "lidový", jako široký kolektiv "tvůrců" tohoto vymyšleného bojovníka za "pravdu Boží" - pardon hlavně "naší". Jsem velmi zvědav, zda se odvážíte můj příspěvek zveřejnit. Teď je St 21.6.06, půl 12 večer.Začnu tím, že gratuluji kolektivu sociologů, psychologů a jiným "politologů" k tomu,že jste vymysleli "skoro živoucího člověka", jen jste si neuvědomili,že vám pro vaše záměry ( aby sice věděl, že špína je všude, ale v zádném případě ji nehledal u ODS-ky, vychází anděl s napůl idiotským a napůl vševědoucím mozkem - prostě nesmysl! A navíc dříč, že kam se na něj hrabou největší workholici, protože ze svatého nadšení během pár dnů stihl dát "dohromady" tolik různorodého materiálu včetně pravd a nepravd, aby to působilo jako "pravda" a ještě "názor jednoho člověka". Pro ilustraci - zkuste si někdo udělat jen desetinu toho, co tady na tom webu je!A jak vhodně jste zavedli "osobní odpověď" na každý příspěvek! Ty co jsou s náma, těm ukážeme slušné vychování,ti co mluví o stavebnictví, těm budem kázat o zelenině,ti co vidí problémy v dopravě, těm musíme vysvětlit, že je třeba kopat uhlí,protože ti zelení možná nebudou chtít další atomovou elektrárnu ( "možná?" )a ti kteří nadávají, těm vysvětlíme, že "musí" přece logicky!Takže opravdu "mistrovské" dílo! Čeho jste ale dosáhli? Kromě toho, že jste krátkodobě ovlivnili asi dost velké množství lidí,kteří neumí moc myslet ( i když podle vás patří k té inteligentnější části národa ) aby se přiklonili k ODS? Nasadili jste to nejhorší,co jste mohli. Vylít na ty, kteří jsou proti, co největší množství jakékoliv špíny.A podtrhnout je, kde jen to jde.Aktivizovat všechny ODS-áky ve státní správě ( a že za těch třináct let je jich požehnaně ) a jimi podplacené, aby opět "bojovali o život"! No vždyť přece "jde o MOC".- Ano jde o hodně - být už přes čtyři roky bez koryta, to je životu nebezpečné, a další čtyři roky...? Kdo prosadí Američanům jejich vojenskou základnu v Čechách ?! ( "Kdepak žádné atomové zbraně,vždyť kdo by od nás chtěl mířit na Indii, takovou rozvojovou zemi ..?"). Kdo by z nás, Česka, chtěl dělat totalitně řízený stát se slaboduchou ekonomikou, když ne žraví fanatici?!...Tak o tomto jste mne, který se snažil volby jen sledovat a být nezúčastněný, přesvědčili. Že je třeba se bát nových fanatiků! Horší je že kromě vidiny většího balíku peněz, nevím za co bojujete. Za morálku? Tu jste ústy svého čestného předsedy "že peníze nemají svědomí" (pardon "že neexistují špinavé peníze") už před 15lety hodili přes palubu! Za zachování národního bohatství? Když vám bylo jedno, že vymírá národ a nechali jste ho ( ve spolupráci se Zemanem ) vymřít ( KDO NAHRADÍ skoro 30 CHYBĚJÍCÍCH GENERACÍ???!!! - 15 gen. za komunistů na hranici udržitelnosti a od 92r.do r.2004 všechny roky hluboce pod hranicí obnovitelnosti ). Tak proč by někoho mělo zajímat, že jste rozkradli ( pardon "rozprodali" ) celou republiku a jen zbytky jste nechali rozkrást jiné, na což teď halasně upozorňujete! Že jste jiná ODS-ka? Tak ty, co stáli na čele a teď stojí ve stínu vyhoďte, včetně "čestného předsedy". Stále strašíte českými komunisty, To si myslíte, že jsme tak BLBÍ, že věříme, že by tady mohli nastolit KOMUNISMUS?! Jděte už s nesmysly někam...A teď skoro tři neděle po volbách, najednou všechna media, včetně vašeho "autora"zapoměla co všechno je zločinné na "socanech a jejich diktátorovi" a ochotně hlásají "jejich myšlenky" - o "podpoře vlády ODS", nebo že by jim jen něco strkali do úst?! Než zas bude potřeba je přes ně bít! No vidíte a tohle mi trvalo hodinu a třičtvrtě.

Odpověď autora stránek:
Lichotí mi, že mé stránky považujete za práci kolektivu sociologů, psychologů a politologů. Ve skutečnosti ale nejsem členem žádné strany a tudíž nebojuji za větší balík peněz, ale "pouze" za politickou morálku, kterou jsem se snažil podpořit zveřejněním informací, které jsem zjistil a které považuji za velmi závažné.

22.6. 07:58
mira

At je to jak je to tak já osobně Paroubkovi fandím a sdílím jeho názory a at si každý vzpomene na léta vládnutí ODS podniky a stát rozkradený,privatizace jak tomu říkali:největší podvod v dějinách ČR a jestli má pan Paroubek někdy nevkusné připomínky tak se mu ani nedivím a cením jeho snahu s touto republikou ještě něco pozitivního udělat.

Odpověď autora stránek:
Skutečně by mě zajímalo, v čem spatřujete Paroubkovu snahu "s touto republikou ještě něco pozitivního udělat".

22.6. 12:01
gen Hanush

Tož toty stránky napsala nějaká zhnilá pražská PI*A, která se bojí o svůj bezcenný život, ukrývajíc se anonymitě. Já bych z Prahy udělal druhé Vatikán. Ať se to tam s těma lenochama třeba pojebe. Vždyť tu bandu pražských kurev živime!! Pro pravé bolševiky doporučuji moje stránky http://www.prerovskestrojirny.wz.cz

Ps.
Pozdravujte toho hajzla prom**anyho, kurevnickyho Miru Macka. Kdybych takovou tatranku dostal já, tož bych ten řečnický pult rozpůlil jeho hlavó.

Pokud chcete vědět kdo su, tož tady najdete moje foto http://www.prerovskestrojirny.wz.cz/gen_hanus.htm

22.6. 12:05
gen Hanush

Ty to cenzuruješ? Vidím, že se bojíš pravé demokracie pane ODS. Čekej odezvu na http://www.prerovskestrojirny.wz.cz

22.6. 12:50
1001

Paroubek FUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22.6. 17:30
Shorty

Jasny...tahejte spinu jen na jedny. A ODS sou svatousci co....

Odpověď autora stránek:
Nikdy jsem neřekl, že jsou ODS svatoušci, ale naopak jsem nesčetněkrát žádal, aby mi někdo vysvětlil, proč podle něj nemohu zveřejnit dle mého soudu velmi závažné informace o jedné straně bez toho, aniž bych nezveřejnil podobné informace i o ostatních stranách. To také nevěříte reportážím a článkům, které popisují korupci v ČSSD, protože se v tom samém článku či reportáži nevěnuje stejný prostor korupci ostatních stran?

22.6. 22:58
idealista

Děkuji, děkuji ,stydím se za lidi, kteří nepochopili myšlení komunistů a socanů, jsou to jedna pakáž, prosím uvažujme! Alespoň se zamyslete!!!!!!!!! Pro naše děti a jejich děti!§!§.

23.6. 11:08
Karel IV

Nevím jak vy, ale já jsem dost poslouchal názory v cizích zemích. Např ODS chce zavést rovnou daň, kterou by chtěli zavést např v Rakousku, ale existují země, které od ní už upustili,např Slovensko. Existují kritici jako autor tohoto webu, kteří jen kritizují. Ale nezamyslí se nad tím, kdo se postará o rozvoj jeho země. Víte že přibližně 3 dny po volbách bylo zveřejněno, že za vlády Paroubka měla naše Česká republika nějvětší růst HDP? asi o 3% víc než např Polsko? firmy a podnikatelé si pořád stěžovali na Paroubka, ale zjistilo se, že za jeho vlády se jim dařilo líp než kdy jindy. Víte kdo volí ODS? nejen lidé kteří nechtějí aby se jim ubírolo z jejich vysokých příjmů, jako jsou podnikatelé a známé osobnosti, ale i "zloději", kteří mají miliardy na svých účtech např. by je volil Kožený nebo Krejčíř a další podvodníci. A obdivovatelům Klause a nepřátelům Paroubka bych chtěl připomenout, že kdyz odcházela ODS do opozice odcházela kvůli podvodům ODS a jejích funkcionářů, dodnes např klaus nevysvětlil daňové podvody, ale časem se asi na vše zapomnělo.Stejně tak jako zloději volí ODS já jsem volil ČSSD, protože se budu mít lépe s nimi, jsem totiž chudý student a ODS chce zavést placené školství,když nebudou zadlužovat stát, tak budou zadlužovat jeho občany. Dnes už od placeného školného upouštějí,studenti by je asi vypískali. Mimochodem když jsem u toho zadlužování víte o tom, že za socialismu, záměrně píši socialismu, protože komunismus u nás z politického hlediska nikdy nebyl, nebylo to možné s jeho ideologií, prakticky nebyl státní dluh. Se zadlužováním začala ODS a ostaním vládám prostě nic jiného nezbylo, nebylo na čem vydělávat když se většina státních podniků zprivatizovala, prostě museli mít zákonitě nižší příjmy do státní pokladny.A víte, že když u nás Kožený navrhoval privatizaci varoval Klause před jejími hrozbami? Klaus ho neposlouchal asi viděl snadno získané peníze, tak toho Kožený prostě využil, většina voličů ODS by si taky nakradla... s pozdravem chudý student který na tom bude v blízké době kvůli ODS ještě hůř. kdo nevěří měl by si přečíst některé dějepisné knyhy a učebnice a knihy o polistopadových vládách. A jěště bych chtěl vzkázat čtenářům Mladé fronty DNES, že né všechno co se píše, je pravda... Nepodepíši se stejně jako autor textu, na který reaguji.

Odpověď autora stránek:
Ekonomický růst ČR je sice povzbudivý ukazatel, ale skutečností zůstává, že těch povzbudivých ukazatelů po 8 letech vlády ČSSD příliš nezůstalo. Také by bylo neobjektivní připisovat zásluhu na růstu HDP pouze ČSSD. Ve skutečnosti je růst HDP tažen obrovskou zadlužeností, za kterou jen na úrocích budeme letos platit kolem 40 miliard Kč. ČSSD vás za období své vlády zadlužila částkou převyšující 100 000 Kč a vy se bojíte dluhů? A přesto dál volíte ČSSD? Kde to má logiku?
Zadlužení státu a zadlužení občanů je skoro to samé, pouze s tím rozdílem, že za dluhy státu občan nemůže. Splatit je ale musí. A pokud je nesplatí on, budou jej splácet jeho děti.
Máte pravdu, že ODS odcházela kvůli podvodům, na rozdíl od ČSSD, která si ze svých šibalů nic nedělá.
Vaše kritika privatizace je jen abstraktní kritika odněkud opsaná, nebo máte konkrétní námitku proti nějaké konkrétní podobě či osobě, která stála za privatizací? Nebo byste zvolil jiný druh privatizace?
Možná by nebylo od věci přestat myslet stále jen na sebe, ale zamyslet se nad tím, kolik dalších generací dokázala zadlužit ČSSD za pouhé dvě volební období. Předpokládám, že vaše děti vám za volení ČSSD hezky "poděkují".

23.6. 11:46
tona

Je to hruza, ale nekdo by mel sepsat knihu hrichu ODS, to by bylo asi poctenicko.....

25.6. 11:24
Michal

Chtěl bych reagovat na odpověď pro Karla z 23.6.
Myslím si, že není pravda, že dluh státu budeme muset splatit. Pokud vím, všechny státy to dělají tak, že na splacení dluhu si znovu půjčí (třeba i u těch samých věřitelů) a tak pořád dokola. Stát de facto ty dluhy nikdy nesplatí. Pokud znáte stát, který už všechny své dluhy splatil, mohl byste nějaký uvést.
A pokud je zadluženost, jak říkáte, obrovská, jak byste nazval zadluženost jiných států?

Odpověď autora stránek:
Vy znáte věřitele, který stále půjčuje a půjčuje a nevyžaduje splacení dluhu? Toho bych chtěl také znát. Takový ale bohužel neexistuje. Pokud někdo půjčuje Česku peníze, nedělá to pro náš, ale pro svůj prospěch. Samozřejmě že dluhy bude nutno jednou uhradit a to i s nemalými úroky.
Jak bych nazval zadlužení jiných států? Řekl bych, že je také obrovské. Ale jen proto, že jiné státy mají problémy s dluhy, tak my je musíme mít také? Ostatní státy (např. Slovensko) navíc svůj dluh postupně splácejí, ale v ČR dluh (a navíc i tempo zadlužování) každým rokem roste.

25.6. 23:42
Maestro07

Mno, ja teda ČSSD taky zrovna nemusím, ale tohle mi přijde hodně zaujaty pohled....

Odpověď autora stránek: Souhlasím, že pohled je zaujatý. Je to také můj pohled a mé názory.

26.6. 21:09
 

jste kokoti!!!!

27.6. 20:05
Michal

Reaguji na vaši odpověď (25.6.).
Musím konsatovat, že nemáte pravdu.
1. Stát si nepůjčuje s velými úroky. Srovnejte úrokovou míru bankovních půjček a státních dluhopisů a dojdete k tomu, že úroky, které platí stát, jsou nízké.
2. Slovensko svůj dluh nesplácí, naopak, zadlužuje ještě rychleji než ČR. Stejně tak ostatní okolní státy (Německo, Maďarsko).
A proto si myslím, že žádný stát nikdy nesplatí dluhy tak, že by už nikomu nic nedlužil. Vždy se najde někdo, kdo chce bezpečně investovat své peníze.
Dokonce i pravicové vlády své země zadlužují (např. Bush). Jen se nesmí překročit určitá hranice - pak by mohly být problémy.

Odpověď autora stránek:
Co se týče úroků, tak Česko bude letos platit jen na úrocích kolem 40 mld Kč. To znamená, že čtyřčlená rodina zaplatí letos na úrocích za státní dluh kolem 16 000 Kč. Ale chápu, že to někomu může připadat málo, když ČSSD zadlužila tuto rodinu za dobu svého vládnutí o částku převyšující 400 000 Kč.
Co se týče zadluženosti Slovenska, mohu nabídnout tento graf:

Každé zadlužení dlužníka zatěžuje. V případě státu je přiměřené zadlužení omluvitelné jen z důvodu nastartování ekonomiky. ČSSD ale zadlužila ČR právě v okamžiku rostoucí ekonomiky. Nutné reformy na zastavení zadlužování se podle slov pana Škromacha neprovedly proto, že by to poškodilo preference ČSSD. Zadlužení USA má podle mého názoru spíše příčiny ve velkých nákladech na války a ve velkém importu z Asie.

27.6. 21:47
Dneska dejme tomu Honza

jukněte: www.kubice.estranky.cz

29.6. 08:22
Michal

Ano, graf, který jste uvedl, je pravdivý.
Ale, jak už je to se statistikou, můžu uvést jiné údaje, které jsou naopak výhodnější pro ČR:
Podíl veřejného dluhu k HDP pro r. 2005: ČR 2,6% Slovensko 2,9% Itálie dokonce 4,1%
Uvádí je Eurostat na stránkách ČSÚ, dle kterého je i váš graf správný.
Prostě záleží na tom, která statistická data uvedete. Kdybych to zhrnul, tak naše zadlužení v porovnání se státy EU není rozhodně nijak dramatické.
Ano, některé státy mají i rozpočtové přebytky , ale jak ukazuje váš graf, tak náš celkový dluh k HDP v posledních letech neroste a kdybyste v něm měl všechny země EU, tak jsme pod průměrem.
Slovensko má možná některé ekonomické statistiky lepší, ale za jakou cenu?

Odpověď autora stránek:
Jak jsem již řekl, pouhá skutečnost, že ostatní státy mají problémy se svými dluhy, ještě není důvodem k tomu, abychom je my měli také.
Za jakou cenu? Za cenu reforem vedoucí k uzdravení slovenské ekonomiky. Tedy pro prosěch budoucích generací:
„Vydělala na ní každá rodina, kde alespoň jeden pracuje. Výrazně naopak klesla životní úroveň lidí, kteří žijí jen ze sociálních dávek“ (HN, 19.1.2006). HDP, vývoj vládního dluhu, odliv investic - vše ve prospěch SR.
Efekt rovné daně po jejím zavedení na Slovensku je ve zvýšení příjmů všech rodin. „ Vůbec nejvíce si polepšily rodiny s velmi nízkými příjmy a dětmi. Člověku, který pracuje za minimální mzdu necelých sedm tisíc korun měsíčně, má dvě děti a ženu na mateřské, vzrostly za rok 2004 čisté příjmy rodinného rozpočtu o šestnáct procent. Stejná rodina, kde otec či matka vydělávají 48 tisíc korun, si ve stejné době polepšila o dvanáct procent. Tento výpočet přitom ukazuje nejen vyšší čisté příjmy díky poklesu daní, ale bere v úvahu i zdražení potravin a dalšího zboží kvůli sjednocení sazby DPH na úrovni devatenácti procent a růst platů“ uvedly Hospodářské noviny.

1.7. 19:26
Milaz

Už jen na začátku - ze 140 veřejných zakázek je 133 v rozporu se zákonem. Článek to v podstatě přičítá Paroubkovi. Kdo ksakru byl ve vedení radnice - Paroubek nebo ODS. Vedla to ODS a ODS má za to odpovědnost.

Odpověď autora stránek:
Tedy ODS může za všechno a Paroubek nemůže za nic. Vždyť on byl "jen" ekonomický náměstek Magistrátu.
V článku se přeci v této souvislosti píše i o Pavlu Bémovi.

8.7. 12:53
Jakubisko

Achjo...kolik vám zaplatila ODS za tuhle antipropagandu prosím? Na všechno se koukáte jen z jedné - té své strany. Neříkám, že je ČSSD svatá, taky nejsem zrovna její fanatický zastánce, ale stačí se podívat na ODS a zjistíme, že tam těch afér není o nic méně...řekl bych že spíš víc.

Odpověď autora stránek:
ODS mi nezaplatila nic. Pokud víte o někom, kdo by mi byl ochoten zaplatit, můžete tu nechat na něj konakt. Ano, na všechno se skutečně dívám jen ze svého úhlu pohledu, tak, jako všichni ostatní. Také to několikrát na stránkách proklamuji. Ani já nikde netvrdím, že ODS je svatá. Vždyť i o ODS se na stránkách píše. Nicméně tyto stránky jsou primárně určeny kauzám ČSSD, proto příliš nechápu, proč je mi vytýkáno, že nepíši více o ODS.

11.7. 13:55
jířa

No pěkné.Ale podobná "fakta" se dají napsat i o dalších,dle mého ještě horších,jako jsou třeba Klausové, Topolánkové, Tlustí, Uhlové, Strásští, Římanové........ Je hezké si za cíl vybrat Paroubka,dokonce je to dnes "v módě". Kde jsou politici typu Masaryk, Rašín a podobně. Rozhodně ne dnes na vedoucích pozicích.

Odpověď autora stránek:
Pokud víte o nějakých kauzách na uvedené pány, pak jejich zveřejnění považuji za to první, co můžete proti tomuto stavu učinit. Osobně bych to považoval za morální povinnost. Pokud byste potřeboval, rád Vám s vytvořením podobných stránek pomohu.

12.7. 16:30
Pepa

Hmmm zajímavá předvolební kampaň... (tak se vám přece povedlo co jste chtěli)

14.7. 15:49
Petr

Talent Rath viz http://nasrath.kvalitne.cz (bohužel dlouho neaktualizované, přesto aktualní) !

14.7. 21:55
Vzkaz pro autora: Petr Polánek

Tohle je pěkně trapný! A co o ODS to tady nenapíšeš co dělají oni ten konflikt s podplácením, korupcí a kráděže peněz? Jsi prostě ubohej a určitě ti je tak nanejvíš 15 let. Fakt jseš dost divnej ODS je nejhorší strana ČSSD sice není taky nejlepší, ale lepší jak všechny strany určitě. Kdyby teď ODS nepodplatilo lidi, tak je na vládě ČSSD. A co tady píšeš autore, je z 63% lež. Takže se klidni.

Odpověď autora stránek:
Asi máš pravdu. Přece každý, kdo neví, že ČSSD s Paroubkem je ta úplně nejlepší strana a ODS ta úplně nejhorší musí být úplně divnej, ubohej a trapnej. To dá přece rozum.
A teď vážně. Vždy jsem se divil, kolik lidí je schopno napsat do diskuze jednu a tu samou věc, přesto že jsem na ni již tolikrát odpovídal. Pokud je podle vás 63% všeho na této stránce lež, jistě vám nebude dělat problém uvést třeba alespoň tři konkrétní věci, o kterých se domníváte, že se nezakládají na pravdě. Také by bylo hezké uvést důvody, které vás přivedly k vašim závěrům. Nechi důkazy pro vaše tvrzení, úplně mi stačí důvody. Nebo byste mohl alespoň uvést jednoho člověka, kterého ODS podplatila a vyhrála proto volby.
O ODS na stránkách také píšu, nicméně stránky jsou věnovány primárně ČSSD (viz adresa stránek nebo její nadpis). Pokud bych se já dozvěděl podobné kauzy na ODS, jistě bych je také zveřejnil. Pokud vy máte nějaké důkazy, rád vám s vytvořením podobných stránek pomohu.

15.7. 23:25
fanda ČSSD!

ZASRANI ODSaci HAJZLI ZKURVENI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16.7. 21:02
Mic

Zajimalo by me, kdo je AUTOREM tohoto clanku.

Odpověď autora stránek:
A četl jste již stránku O autorovi?

16.7. 22:44
Pamětník

V každém režimu, možná od dob prvobytně pospolné společnosti, existovali přívrženci a odpůrci vládců. Někteří umírnění, jiní silně expresivní. Takže nic nového pod sluncem. Samozřejmě také je pravda, že na světě nemohou být pouze lidé moudří, vše chápající, hodní, poslušní a vůbec takoví, aby vyhovovali po všech stránkách právě tomu momentálnímu názoru, nebo politickému trendu. V demokratické společnosti by to mělo být jasné každému občanu především. Pokud chci, aby se ke mně chovali lidé slušně a ohleduplně, pak musím být především slušný a ohleduplný já. Pokud ve vystupování člověka vidím především aroganci, nadřazenost, vzpupnost a slyším pouze všeobecné napadání, bez řádných argumentů, pak mi to nápadně připomíná dobu před listopadem 1989 a období normalizace 1970. A to včetně některých používaných, nic neříkajících frází. Takto na mne působí nejen projevy poslední vládnoucí garnitury, a jejich nejvyšších představitelů, ale také některé "rádoby příspěvky" na této stránce. Autorovi této stránky patří můj obdiv a poděkování za to, že dokáže stále trpělivě a kultivovaně čelit vulgárním projevům, mírně řečeno "oponentů".

Odpověď autora stránek: Velice děkuji za Váš příspěvek.

17.7. 11:23
řádný člen ČSSD Jan Nedvídek ml.

Jediná kauza ODS:cca.2,5-3 BILIONY(!!!!)korun které při kupónové privatizaci odtekly do celého světa,jen ne zpět do ČR...

Odpověď autora stránek:
Zajímavé je, že všichni kritici těchto stránek píší o kauzách ODS a ne třeba o kauzách KSČM. Ale co se týče privatizace:
1. Znáte jiný stát, kde proběhla privatizace státního majetku méně bolestně než v ČR?
2. Jaké konkrétní kroky měla podle vašeho názoru udělat tehdejší vláda jinak (jiná forma privatizace...)?
3. Kdo z tehdejší ODS zodpovědný za finanční úniky je i v té dnešní?
4. Co v té době dělala ČSSD?

17.7. 11:36
David P.

Paroubek je prasopes a nic víc....pryč s nim ale chce to větší reklamu na tyhle stránky...pracuji v tomto oboru a protože mě váš článek oslovil pomůžu vám....ať se o tom dozví všichni..!!!!

17.7. 14:38
Vaše svědomí

Vážený pane autore,
mohu Vás ujistit, že ČSSD a MSD mohou pouze urazit inteligenti, a to Vy nejste. My, to děláme pro lidi, a né jako Vy pro skupinku vybraných obyvatel.

Odpověď autora stránek:
Vážený pane přispěvateli,
je mi líto, že se cítíte-necítíte být uražen, ale urážet někoho nebylo mým cílem. Bylo by ode mě příliš troufalé požádat Vás, abyste mi řekl, která konkrétní část nebo věta Vás urazila? Já osobně považuji za urážlivé spíše chování pana Paroubka, konkrétně například jeho přátelské styky s mafií.
Pokud by ČSSD skutečně dělala politiku pro lidi, tak by tu u dávno provedla reformy, které tato země skutečně potřebuje. Ale nemůžete tvrdit, že ČSSD něco dělá pro lidi, když Škromach prohlásí, že reformy nebudou, protože by to uškodilo ČSSD. Místo toho jezdí vládní představitelé do Ghany obchodovat s kakaem, prodávají pozemky stamilionové hodnoty svým přátelům za zlomek ceny, žádají o 5 v českých na stole a kamarádí se s lidmi typu Pitr, Ďuričko, Kočka, J. Macek, Přibyl...

17.7. 16:31
Askeezi

Zas*aný kapitalisti, zku*vili ste mi mládí a teď tady publikujete takový s*ačky. Styďte se vy povrchní nicky!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jde vám jen o prachy, ty co se špatně narodili se,ale nedaj a budou volit třeba i komouše páč ty narozdíl od ODesesáků myslej na lidi který začínaj od nuly a jsou stokrát vnitřně hodnotnější než fagani bohatejch. Stop diktatuře ODS!!!!!!!!
Na závěr si vzpomeňte jaká Ukrajina tady mohla bejt po 97 kdyby to do ruky nevzali levičáci, pravda napakovali se, ale to pravičáci předtím taky, vždycky to totiž bude ve vysoký politice stejnej bordel a kdo to nepochopí je maximálně omezenej.

Odpověď autora stránek:
Rád bych se vás zeptal na dvě věci. Jakým konkrétním způsobem vám "kapitalisti" zničili mládí? Já znám totiž mnoho lidí, kterým komunisti zničili celý život třeba tím, že je nepustili na vysokou školu, nedovolili jim cestovat nebo dělat jejich oblíbené povolání. A jaký komunismus byste si u nás přál? Ten Čínský, Ruský, Kubánský, Vietnamský nebo snad Severokorejský? Nebo znáte nějakou komunisty ovládanou zemi, kde nejsou vězněni a popravováni lidé za svůj politický názor?

18.7. 07:11
KoLi

Dobře že vyhrála ODS, protože čssd jsou, nebudu mluvit :)

18.7. 14:20
7845

dobytku

18.7. 15:24
D@rk

Hmm, ano jistě, zase nějaký ODSák. Jako kdyby těch antiČSSD webíků nebylo dost. Hm, je vidět, že ti, kteří volí ODS mají v hlavě nas*áno a musí i na internetu prezentovat svojí averzi vůči ČSSD. Kdo mi ukáže web, kde nějaký volič ČSSD napadá ODS, tak zavřu hubu.
Vašek S. : Tak vol něco jinýho. Nějakou úplně jinou stranu... :D

Odpověď autora stránek:
http://www.mladi.cz/
http://www.pomodre.cz/

Stále čekám, kdo jako první přijde s nějakou faktickou, konstruktivní kritikou...

20.7. 06:03
Frank

Je to stejně nenávistné a zlobné, jako psalo Rudé právo v 50tých letech nebo propaganda v nacistickém Německu. Jste naprosto stejní, kdybyste se stejně jako oni dostali k moci chovali by jste se také úplně stejně. Mám nezi známými i příbuznými řadu lidí, co volí ODS a bohužel jsou to zejména buď kšeftsmani, kterým jde jen o peníze a jsou schopni jít přes mrtvoly nebo lidé, kteří vůbec nevědí která bije. S nimi se nelze ani bavit, protože věci nejsou vůbec schopni pochopit. Zjednodušeně ze zkušenosti mohu vulgárně říci, že ODS volí jen svině nebo blbec. Zatím nevím, kam vás zařadit.

Odpověď autora stránek:
Nedomnívám se, že je korektní srovnávat tyto stránky s komunistickou či fašistickou propagandou. Navíc já po moci netoužím. Také nevím, proč mi podsouváte, že volím ODS. Podle vás je špatné, když někdo upozorňuje na kauzy ČSSD? To bychom se měli tvářit, jako že se nic neděje a měli bychom si to všechno nechat líbit?

21.7. 17:57
Merlin

Pro všechny vulgární přispivatele. Jste si jistí, že panu Parobukovi a jemu blízkým jde skutečně o občany této země nebo o to, jak zamést pod koberec kauzy popsané na tomto webu. Nezaráží Vás, že se pozastavilo vyšetřování citlivých kauz a že zřejmě za 8 let vlády ČSSD si před zákonem nejsme všichni rovni a policie nyní čeká, jaká vláda bude ustanovena? Proč asi ??Zloděj zůstane zlodějem bez ohledu na to k jaké straně se hlásí. Za 8 let vlády ČSSD mohly být řešeny a vyřešeny tak často zde přispivateli zmiňované zločiny i ODS. Pokud nebyly, položte si otázku proč?

Položte si otázku, proč se např. pan Sobotka vyjádřil v médiích tak, že ČSSD chce mít vliv a kontrolu nad zpravodajskými službami a zároveň chtějí ovládat zahraniční výbor a zejména braně-bezpečnostní výbor. Ministra vnitra tu ČSSD leta měla. Proč asi tak usilují o ovládnutí všech složek v ČR ?

okopírováno z www.aktualne.cz
Politicky citlivé kauzy stojí
Ač to nikdo z politiků či policejních špiček veřejně nepřizná, volby a následné pokusy o sestavení nové vlády zbrzdily i vyšetřování některých případů. Už přes měsíc například čeká na rozuzlení kauza šéfa Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu Jana Kubiceho, který před volbami obvinil politiky, že zasahují do vyšetřování politicky citlivých kauz.

Zpráva, která má analyzovat, zda Kubice svým vystoupením ve sněmovně neporušil předpisy či zákon, dodnes není hotova. Ministr vnitra František Bublan uvedl, že státní zastupitelství si vyžádalo další čas pro vypracování analýzy.

"Ne že by se vyšetřování Kubiceho případu a dalších kauz zcela zastavilo. Ale je pravda, že s ožehavými věcmi se čeká na to, jaká vláda bude sestavena. Není moc lidí, kteří by si teď chtěli pálit prsty," uvedl důstojník policejního prezidia obeznámený se stavem citlivých případů

CELÝ TEXT na www.ihned.cz, Mirek Topolánek on-line.

11.7. 17:22 Kříž Vážený pane Topolánku, v jednom rozhovoru p. Krejčíř řekl: - začít si něco s ČSSD, znamená začít si něco s mafií-. Přirovnal tu Italskou. Pokud by měla být po volbách ČSSD ve hře /čtyřkoalice/, pak by se vše smetlo pod stůl. Vaši snahu oceňuji,ale já už jinou variantu, než nové volby nevidím. Co říkáte na názor R. Krejčíře. Jinak přeji mnoho úspěchů.

20.7. 14:40 Mirek Topolánek Součástí nátlaku ČSSD na povolební spolupráci s ODS je i nevyslovený, ale velmi hmatatelný požadavek na beztrestnost aktérů všech posledních afér. I to je důvod, proč se takové spolupráci za těchto podmínek bráníme. Myslím, že jsme jasně řekli, před volbami i po volbách, že velká koalice a fakticky i opoziční smlouva jsou vyloučeny. Je třeba ale poznamenat, že tím se vějíř možných variant výrazně zužuje. Proto také je situace zablokovaná a Jiří Paroubek společně s komunisty ji může blokovat nekonečně dlouho. Nevím, mám-li komentovat slova pana Krejčíře, který sám byl součástí této chobotnice, ale v zásadě má pravdu.

22.7. 22:32
VelkýBubák

Hezký, sice asi ne všechno pravdivě, ale stejně: Hezký. Docela by mne zajímalo zda někdo nezná nějaký podobný web, zaměřený proti jiné politické straně, třeba ODS, KDU-ČSL, ... . Tvrdím a za tím si stojím, že stejné množství "informací" by se dalo napsat i o ODS. Docela by mne zajímalo, koho ta si platí na zametání kauz, a hlavně na vytváření nových, případně hledání existujících na ostatní (strany).

23.7. 10:40
ODS

kokoti vubec nevite co ODS chysta ODS je pro bohace uz jdete doprdele

23.7. 10:41
ODS

aha takze autor si uverejni jenom prispevky ktere uzna takze co je PROTI CSSD to zverejni na ostatni kasle to je mi ale profesionalni uroven diskuze a hlavne svobodna jako za komacu FUJ chce se mi z te vasi ODS blit :( bluuuééééh

Odpověď autora stránek:
Stačilo si přečíst informaci zobrazenou po vložení příspěvku, že bude zveřejněn do 24 hodin.

24.7. 13:04
Freeman

hezký stránky, zajímalo by mě proč autor taky nevytáhl nějaké z těch mnoha hříchu ODS a že jich není málo (tunelování,prodávání továren a výroben kamarádů za směšné ceny místo aby byla řádná aukce, všechny ty jejich privatizace kde si koupili za pár korun domy a nemovitosti protože jim to kamaárd z ODS zajistil.

Odpověď autora stránek:
Proč zrovna ODS? Proč netřeba KSČM? Je to proto, že stránky jsou určené kauzám ČSSD (viz adresa stránek nebo titulek). O kauzách ODS, o kterých vím, se zmiňuji (třeba v případě Pavla Béma). Pokud bych věděl o jiných, zveřejnil bych je také. Pokud Vy víte o nějakých kauzách, považoval bych za svou morální povinnost alespoň jejich zveřejnění. S přípravou takových stránek Vám rád pomohu.

24.7. 22:24
pepinho18

Takové hlouposti mohl psát nejom Modrý Pták darábák!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25.7. 19:37
Václav Syrovátka

Proč není možné na www stránkách pana Paroubka se ho na něco zeptat , nebo příspět do debaty? Bojí se pan bývalí vedoucí restauračního zařízení?????????

26.7. 20:21
paja

ty jo dostal jsem strach z tech veci co jsou tu napsany priste asi budu volit ksčm, radši.

Odpověď autora stránek:
Před volbou komunistů bych vřele doporučoval navštívit Severní Koreu, Vietnam, Kubu, Čínu, Rusko nebo si něco přečíst o normalizaci v Československu, abyste věděl, do čeho jdete. Všechny komunistické režimy se vyznačují bídou, totalizmem, diktaturou, nesvobodou, ignorováním lidských práv, zavíráním a popravováním politických odpůrců apod. Cožpak vy si na vládu komunistů v ČSSR nevzpomínáte? Pro začátek doporučuji:
http://www.totalita.cz/
http://www.kpv-cr.cz/
http://www.9komentaru.cz/
http://www.fragmenty.cz/j1166.htm
http://www.coldwar.cz/capek.htm
http://www.sinagl.cz/

26.7. 22:33
Jan Nedvídek

Půlka pravdy?To,že zdraží potraviny,energie,plyn,léky...je ,,Půlka pravdy,,?Zamyslete se,kupujete si každých čtrnáct dní novou televizi či počítač?Kolik procent svého platu utratí průměrný občan České republiky za výše uvedené?

Odpověď autora stránek:
To, že zdraží potraviny, energie, plyn a léky není půlka pravdy. To totiž není pravda vůbec. Vzroste sice daňová zátěž při prodeji těchto výrobů, ale zároveň s tím se sníží náklady na jejich výrobu. Mimo to má pravice v programu nulovou daň na potraviny a léky právě za D. Ratha nyní zdražují tak jako snad nikdy v historii.
Obecně platí, že programem levice je vybrat větší daně a přerozdělit je tak, aby bylo zaručeno vítězství v dalších volbách. Kdežto pravice spíše daně snižuje, aby si lidé mohli sami určit, za co své peníze použijí. Pokud se tedy bojíte zvyšování daní, měla by být vaše vola jasná.

27.7. 11:47
Ygorek

Z prvního čtení si dokáži vyvodit jediný závěr.
Vzhledem k volebním výsledkům a autorově úvodni tezi o skladbě voličů ČSSD (a mém skromném domnění, že voliči KSČM nebudou lepší) je v ČR poměr poctivých, pilných a pracujících lidí k flákačům, nemakačenkům, vyžírkům a pobíračům dávek takřka 1:1 při nezaměstnanosti pod 10% . Buď je to světový rekord národa nebo autora, což by vrhlo světlo na ostatní autorovy vývody z jiného úhlu.

27.7. 18:49
Peta

Zavřít a zahodit klíče.Parouback a jeho Timurova parta krade a JE OCHOTNA ZAJÍT JEŠTĚ DÁL.

28.7. 22:08
Ing.Pavel Pekárek -důchodce

Paroubek je ten nejodpornější sociální demokrat, kterého jsem poznal.A myslím, že dnes může klidně soupeřit o tuto palmu s Milošem Zemanem
Dejte nové volby a uvidíte.Nikomu nerostou stromy do nebe.
A moje rodina mu nedá ani hlas, i kdyby jich měla 1000.

29.7. 14:18
www.andele-svetla.cz

POLITIK NEPRACUJE S LÁSKOU !
Vytvořme společnost, kde platí jen ZÁKONY LÁSKY
Politika je ovládací program ještě rafinovanější než média, neboť vytváří dojem v lidech, že je nezbytná a že bez ní by zde nic nefungovalo. Není tomu tak, všechny vyspělé civilizace se obejdou bez politiky a naše již dosáhla bodu, kdy toho lze dosáhnout také. Při spolupráci s vesmírnými civilizacemi by se ukázalo jasně, jak je to škodlivá věc v našem životě.
Více na našem webu(místo jména)-sdělení 2634, 2270.
Každý politik myslí především na sebe a nikoli na lidi. Toto je důležitá pravda. Proto je zde tolik zla a podvodů.
Vesmírné civilizace Sil světla mají v čele duchovní bytosti, tedy se stupněm vyšším, nežli jsou sami obyvatelé planety.
Žádný politik nemá v programu lásku a toleranci ! Politik nepracuje s láskou.

29.7. 16:53
Radek B.

To je hrozny, nactiletci zmitani pubertou a komplexama menecennosti se bavi....
No nic, az vam bude o par let vic, budete pro ODS poklad, protoze bez blbych lidi by si ODS ani neskrtla.

29.7. 17:06
Radek B.

Jinak jak tam koukam za podklady pro tuto zajimavou stranku stoji sami zajimavi lide, Langr, Nemcova, Gandalovic...
NO TAK TED UZ JE SNAD KAZDYMU JASNY ZE JE TO PRAVDA, ne? :-)))))))))))))))))))))))))))
Myslim ze takhle objektivne psali o svych nepratelich naposled soudruzi kolem roku 1947-8 pred volbama. A taky se ohaneli obranou statu proti nebezpeci(pozor, drobna zmena - tenkrat ze zapadu :-)))).

Odpověď autora stránek:
No že mě to nenapadlo dříve. Přece vše, co říkají Langr, němcová a Gandalovič, je lež, takže je logické, že pokud autor stránek použil mimo jiné podklady, na jejichž části se podíleli i tito lidé, pak musí být vše na těchto stránkách lež. To už teď musí být přece každému jasné.

30.7. 17:30
Zuzana

Já se od voleb pořád jenom "divím" jak je možné, že se zase komunisti, protože Paroubkovci nejsou nic jiného, derou k moci, a jak je možné, že se většina obyvatel naší republiky chová, jako kdyby jim to bylo jedno, ČSSD nevyhrála volby a už je přece nevyhrála dříve, tak na co ještě všichni čekáme???!!. Každý den toho příšerného povolebního vyjednávání, ve kterém se ČSSD a KSČM chovají, jako kdyby byly dvojčátka a na celé čáře volby vyhrály, si říkám, že třeba už bude pár lidí demonstrovat na Václaváku a řvát, aby premiér, který už dávno nemá být premiérem, odstoupil a že půjdu a hned se taky přidám. Já mám nepříjemný pocit, že bych tam byla sama a asi bych vypadala jako turista z Marsu. Zuzana Čermáková

1.8. 14:03
Jolaus

Co to je za blbosti prosím vás no tak to je dobrá blbost...

Odpověď autora stránek: No tak to vidíte. A někteří je ještě volí.

1.8. 16:53
ja

Paroubek hnus

2.8. 13:19
Politilog

Je to pěkná sprostárna, až bude Paroubek ve vládě a to bude, dnes 2.8.06 je to skoro jisté, budou se autoři tohoto pamfletu zpovídat. Psát nepravdy, komolit pravdu, tu už tady bylo v r. 1933, za Hitlera a jak to dopadlo. Možná že autoři jsou členové Hitlerjugend a chtějí při vzpomínce na Hitlera pokračovat v jeho ideíích, t.j. jedna je pravda, špinit lidi, vyvoleni, jedna rasa - modrá rasa. jsme my a nikdo jiný. Tento pamflet je určitě napsán velmi pilným estebákem, to byly jejich metody.Možná, že roste nová generace těchto lidí ale v režii ODS.

Odpověď autora stránek:
Správně. Každý, kdo by se byť jen odvážil zapochybovat o Paroubkovi se bude za svou troufalost zpovídat. Zavedeme cenzuru a pustíme komunisty k moci. Tak jako před '89.
Bylo by ode mě příliš troufalé požádat vás, abyste poukázal alespoň na jednu věc na těchto stránkách, kterou osobně považujete za nepravdivou?

2.8. 17:37
 

Nechte Paroubka na pokoji! Je to borec a nesaháte mu ani po kotníky! Jediné, co jste tady všichni magoři dokázali, je akorát pokus urážet jeho paní a samotného pana Paroubka, Vy blbci!
Jirko, jen do nich, neboj se!!!!!!!!!

Odpověď autora stránek:
Mohl byste prosím ukázat na nějaké místo na těchto stránkách popřípadě v diskuzi, kde někdo uráží manželku pana Paroubka nebo pana Paroubka samotného?

3.8. 06:14
igi

je to tak... jste blbci (a proto uz 5 let neziju v CR)

 

Komentář autora stránek:
Chtěl bych velmi poděkovat všem za podporu, kterou v diskuzi vyjadřujete.

 

Zpět na hlavní stranu