Diskuze 26.5. - 29.5.

Starší diskuze:

 

26.5. 01:01
hensfo

vostrý!!!! vostrý jako svině! konečně článek napsanej jejich stylem.. a hned jsou vyvraceny vsechny trapne argumenty..

26.5. 01:19
khomator

mno masakr članek :-) -- čssd smrdí, ale některé body v programu ODS smrdí taky hodně... asi budu volit balbínovu poetickou stranu :-)))))))))

26.5. 02:24
pyco

nevim, kdo to psal, ale teda jeho pohled na statni uredniky a zamestnance do jednoho je ponekud zcestny ... pokud o necem nevis, tak o tom nepis debile, nebo si pak nestezuj, kdyz te nekdo posle do riti za takovej blabol...

26.5. 03:08
Karel Zeman

Jelikož článek je psán jen s účelem pošpinit ČSSD a Paroubka, tak se musi brát s rezervou. Nachází se v něm spousta polopravd a to, co se hodilo říci.

Nedělám si iluze, že ODS, či jakákoliv jiná strana by byla jiná, každý politik si bude chtít nahrabat nejdříve pro sebe.
Ale ODS je jediná šance pro lidi kteří toto "zvěrstvo" chtějí omezit. Čím větší prostor se dá volnému trhu, tím více se omezí vliv politiků.

26.5. 03:47
Karel Zeman

Co se týká programu ODS který ČSSD napadá - ve všem souhlasím s ODS, uvědomuji si totiž, že abych mohl peníze vydat, tak je musím někde získat --> styl co nejvíce zadlužit český stát se mi nezdá jako optimální řešení.

Jen bych byl opatrný u školství. Z vlastní zkušenosti vím, že studenti na tom nejsou peněžně nejlépe. Pro studenta je škola práce, práce za kterou nedostane ani korunu a musí vyžít z podpory rodičů, či peněz vydělaných na brigádách. Kdo z nás by chtěl každý den odpracovat X hodin a pak muset zaměstnavateli za vykonanou práci ještě zaplatit?
Poukazuje se tu na Věčné studenty. Opravdu se mají lépe, než kdyby byli na prac.úřadu?

Dotace na koleje již dávno nejsou pravda - dostane ji jen řádný student studující jeho první VŠ a to v docela zanedbatelné výši. Jídlo v menzách taky velmi podražilo. Jediná výhoda studentů je v levnější dopravě.

Splatit studia až po VŠ? Člověk který vystuduje a začne pracovat začíná max. s průměrným platem, je mu cca 25let, zakládá rodinu(pořízení bytu/dítě atd..) - kde by měl vzít peníze ke splacení dluhu, který mu za 5-6let naskočil za to, že tvrdě dřel a učil se?

Promiňte ale studium by za to opravdu nestálo. Mnoho profesí by tím velice utrpělo.

26.5. 07:12
Kuklínek M.

ČSSD dělá špinavou kampaň proti ODS, ale toto je špinavá kampaň ODS proti ČSSD, v podstatě je jedno koho volit.......... Jsou to špinavci od zhora až dolů.

26.5. 07:37
Vilda

Konečně to někdo sepsal a zveřejnil, škoda jen, že není "oficiálním" médiem, aby se to dostalo do rukou těch, kteří tuto hrůzostranu podporují.

26.5. 08:34
jox

Už se těším až zlevní bavoráky ! To ani ten chleba nebudeme potřebovat ! Zapneme klimatizaci, aby bylo teplo a budeme olizovat kožené sedačky ... A - vlastně se tam dá i bydlet !!

26.5. 09:53
Soudruh

No a? Já jsem taky kovaný soudruh a co má být?!

26.5. 10:16
nikdo

toesku zaujate ne

26.5. 10:17
migel

vidím, že lidi se opravu nepoučí nepoučí a ne a ne a ne... existuje jen ODS a ČSSD(KSČ). A když mě někdo řekne, že malě strany nemá cenu volit, že se do parlamentu nedostanou, tak vyskakuju z koše!!! Myslel sem si, že když vymřou starší generace, tak t bude v klidu, že mladí lidi sou rozumní a dají konečně stop komunismu v podobě ČSSD, KSČM apod., ale jak to tak pozoruju nebude to tak jednoduché. Snad bude někdy dobře a zvítězí zdraví rozum nad blbostí. Paroubkovi a celé ČSSD vidím až do žaludku.. mrdky jedny! Žijou jen díky kretenům v našem státě(a že jich teda je), socky, neschopní atd. Lidi kteří dou volit ČSSD bych zbavil svéprávnosti a co komunisty, tak ty bych deportoval na Kubu..grrrr

26.5. 10:27
Jarmila

Jsou to lumpové a ten,kdo je bude volit to nemá v hlavě v pořádku

26.5. 11:03
MadMaxII

No WooooooW, dalsi kus radoby historie...:D:D:D:D:D:D:D:D Nezda se Vam divny ze kdyby to vse byla pravda byli by vsichni zminovani zpetne zbaveni imunity a skoncili by za mrizemi...???(uz jen proto ze rada veci na rozdil od ODSackejch afer u soudu byla) Afery co jsou radoby afery, historie co neni historie( pokud chcte vedet vice o privatizaci ctete objektivni ctivo, www.bl.cz napr.), to je videt jak si vazite ceskeho cloveka, akorat z nej delate debily co si nic nepamatujou(nicmene Kozeny, Krejcir, afera LTO, Zelezny, VZP, a mnohe dalsi velmi drahe radobypodnikani nezminujete, proc?:D ) a myslite si ze je vsechny ukonejsite. Pritom absolutne nechapete ze kdyz se chce nekdo dostat k moci lhanim a podvodama ze nejen ze to celkove snizuje uroven politiky ale asi si moc republika nepomuze..... Pravda je jedina, chce to NOVOU politickou scenu cili novou pravici a novou levici, tohle je ke zbliti a je az NEUVERITELNE ze i media tomu nedavaji nejakou UROVEN a NAPROSTO KRITICKY nepristupuji k POLITICKE SCENE.....!!!!!!!!!(nebojte, neocekavam ze lidi s modrym mozkem by meli pochopeni natoz objektivni pohled na vec)

Odpověď autora stránek:
1. Pane MadMaxII, řeč je o České republice, tady mají politici imunitu. A vy snad po kauze Berka ještě věříte soudům?
2. Britské listy jsou podle Vás objektivní čtivo? To myslíte vážně?
3. Krejčíře a Železného zmiňuji. Ostatní ne, protože se nejedná o kauzy ČSSD a tento web je jen o ČSSD.

26.5. 11:12
schali

nekdo by to mel sepsat i za ODS, prstoze jsou uz 8 let v opozici veslo by se toho jiste na jednu knihu :-)

26.5. 11:52
Jink

Ke zdražení potravin a léků: Ten, kdo to psal by měl opakovat matematiku snad i v základní škole. Ty ostatní výrobky (zapomněl i na energie) budou sice levnější, ale o 4 %. A ty výrobky (např. lednice, pračka, atd. člověk nekupuje každý den, tak 2-3x za život). Potraviny ale budou dražší až o 20 %, neboť budou dražší i vstupy ze zemědělství o 10% (takže zdražení bude dvojnásobné). Co na to, ty pisateli? Rovněž tak je nepochopitelný příspěvek k regulovanému nájemnému. To je lépe nemít příjem z pronájmu žádný než alespoň nějaký menší?

Odpověď autora stránek:
1. Já osobně kupuji výrobky daněné 19% sazbou častěji než 2x-3x za život.
2. Pokud vím, ODS má ve volebním programu nulovou daň na potraviny.
3. Po deregulaci nájemného nejen že klesne nájemné všech neregulovaných bytů, ale majitelům domů s regulovaným nájemným se začne vyplácet pronajímat byty, ze kterých dnes mají nulový příjem.

26.5. 12:23
Jana

Proč se autor tak rozsáhlého díla nepodepsal? Přestože nemám o výše jmenovaných žádné iluze, autor či autoři jsou ze stejného těsta...

Odpověď autora stránek:
Své důvody jsem uvedl. Jen si přečtěte dnešní noviny, jak ČSSD zachází s lidmi, kteří na ni něco ví. Co by můj podpis na tom všem změnil? I premiér Paroubek se ohání anonymním dopisem. Já jsem jen klesl v tomto ohledu na jeho úroveň. Nicméně po volbách vám prozradím, kdo jsem.

26.5. 12:24
Camel

To je na panáka. Už fakt, že je možné poměrně stručnou formou sepsat takto dlouhý seznam hovoří za vše - a věřím tomu, že to není daleko od pravdy. Naprosto souhlasím s volebním programem ČSSD uvedeným "na pravou míru". Splním svou vlasteneckou povinost a pošlu nerozhodným voličům.

26.5. 12:58
Darja

Proč se divíte ? Vy tady nežijete ? Svoboda, Snopková,Součková, Schwarzová, Srba to je jenom pár členů na S. Potom si můžete dopisovat další a další. Abeceda začíná od A.

26.5. 13:20
To_je_hnus

nezamestnany: Uz dostanes pouze jednu davku. Seznam se s novym urednikem jmenem AK-47, ten ti ji doruci.

26.5. 13:48
karlik

Proc resit, jestli toto psal volic ODS nebo jine pravicove strany? I kdyby tento text napsal sam Topolanek, tak musi byt kazdemu normalne uvazujicimu cloveku jasne, co se v ceskem state deje a co za pakaz nam tu vladlo (doufam, ze se v minulem case nemylim). Vim, ze soucasna ODS neni take idealni volbou, ale levici muze volit uz jen uplny hlupak!

26.5. 14:01
technik

Poznámka k privatizaci jako podvodu století : uvědomte si, že byla vždy uváděna účetní hodnota podniků - příkladně počítač SAPI86 za 106000Kč, přičemž nikdo by ho nechtěl ani zadarmo - a takto to vypadalo ve většině případů . Jen ten, kdo "byl v obraze" si mohl nahrabat.

26.5. 14:17
Ficka

Só to prasata do jednoho. Radši kastraci, než hlas pro ně.

26.5. 14:17
Pepa

Jedině www.snked.cz !

26.5. 14:56
SNAJPER

Je to opravdu otřesné! Já, malý živnostník před důchodem končím, pokud volby vyhraje ČSSD. Kdo jim ještě věří, a pár lidí (lidí?, může to být vůbec člověk?) by se snad našlo, je mimořádně tupý. Ale spíš to je relikt pravěku, bolševický vyžírka, socdemácký kariérista, anebo jen obyčejný hlupák. Pane Bože, dámy voličky a páni voliči, překousněte odpor, jděte prosím volit. Volte ODS nebo i Zelené, nakonec i KDU, ale, proboha, nevolte tuhle špínu. Zkuste si někdy vypnout zvuk při TV přenosu, až bude některý z těhle šašků řečnit - a dobře se dívejte. Tupý výraz, slina v koutku (Zeman), nenávist ve tváři. Nevěřte jejich slibům. Až se přijde na všechno, oč okradli stát a tím nás všechny, až se přijde na jejich nesmyslné transakce a zločinecké gangsterství, to se budou divit i jejich dnešní sympatizanti. I bolševici mi byli sympatičtější - věděl jsem na čem sem, nikdy jsem s nimi nespolupracoval a nic jsem nechtěl. Vzpomeňte na posrané arbitráže - kolik asi aktéři ČSSD dostali za spolupráci. Jsou to vlastizrádci.

26.5. 15:10
Richard.iii@seznam.cz

Dík za velmi výstižnou práci. Sám na to nemám trpělivost, asi bych se na... po prvních pár kauzách. Samozřejmě je znám, ale takhle pohromadě jsou skutečně varující hrozbou všem voličům, zejména pak voličům ČSSD.

26.5. 15:17
Pepa F.

Téhle stránce chybí jen jediné - informace o autorovi... Pravděpodobně záměrně, což ovšem snižuje celkovou věrohodnost. Škoda...............

Odpověď autora stránek:
Viz má rekace na příspěvek od Jany z 12:23.

26.5. 15:33
Pepi

Na dočtění článku jsem už neměl žaludek a místa s Paroubkovou fotkou jsem posouval mimo obrazovku, ale děkuji autorovi za tento článek. Můžu říct, že jsem neměl přehled o kauzách ani o bohaté historii Džordžína- proč taky, člověk si nemůže každodenním čtením o těch ksindlech kazit každý den. Můžu se přiznat, nikterak mě to nepřekvapilo, poskytnuté informace jsem přijímal tak, že to prostě tak bylo a je. Netvrdím, že ODS je výhrou v dostihu, ale určitě je zvolím, což jsem chtěl i před čtením tohoto článku. Ono nám totiž moc šancí nezbývá - buď zvolit ODS a doufat, že většinu nesmyslných i protiprávních zůkonů zruší, vymete co nejvíc špíny a začne seškrabávat tu červenozelenou plíseň z povrchu. Rád bych viděl na všech billboardech odkaz na tyto stránky s textem Pravda o ČSSD a Paroubkovi. A zachraňte nás někdo před nepříliš vzdělanými lidmi, u těch je vymývání mozků skrz reklamní kampaň ČSSD, drzé výroky Paroubka v médiích atd. bohužel nejsnazží... vždyť on ten Paroubek není zase tak špatnej..

26.5. 15:41
Jan Molnár

Tyto stránky jsou zajímavé, je ovšem škoda, že přesně negují neetickou kampaň ČSSD špinící ODS (v některých případech oprávněně). Tímto tvůrce, stoupenec ODS, značně zahanbuje svoji stranu a čtenář se dozví, že ani ODS není neomylná.

26.5. 15:57
DeathWAtch

Tak to je mazec přátelé, i kdyby jen procento byla pravda...... Velebnosti, JDU BLEJT !

26.5. 16:37
libik

Naprosto nesouhlasím s propuštěním bez udání důvodu! Jelikož pokud se šéf začne chovat proti zákonu, ale máte dobrej JOB, tak radši budete trpět, než ho dát k soudu a nechat se vyhodit!

A argument, že si to "stejně někdo vymyslí" je podle mě naprosto nesmyslný. Samozřejmě, že se tak stát může, ale pokud se tak stane, má zaměstnanec možnost soudit se!

PS: Jinak souhlasím s většinou volební kampaně ODS

Odpověď autora stránek:
Zkuste se na to podívat očima zaměstnavatele - přál byste si mít povinnost zaměstnat ve svém vlastním podniku a ze svých peněz si platit zaměstnance, se kterým již nechcete mít z nějakého důvodu nic společného?
A z pohledu zaměstnance - vy byste chtěl chodit do práce, kde o vás nestojí?

26.5. 17:53
Nezaujatý čtenář

Vážení přátelé, ze své obchodní praxe Vám mohu sdělit, že minimálně fakta týkající se pražského Výstaviště, společnosti Incheba atd. jsou pravdivá. Tyto firmy opravdu slouží jako pračka špinavých peněz ČSSD. Za ně potom pořádá své monstrózní volební kampaně.

A abych přišel i se svou troškou do mlýna: jeden kolega se ucházel o státní zakázku za vlády S. Grosse. Po jednání byl zájemcům předložen ručně psaný lístek. Na něm stálo pouze číslo účtu. Bylo jim sděleno, že pokud chtějí postoupit do dalšího kola, mají na něj každá týden poslat 5.000.000 Korun. To proto, aby to bylo po "malých" částkách a nebylo to nápadné.

Hezké, že?

Odpověď autora stránek:
V takovém případě bych doporučil obrátit se na: https://www.dluznik.cz/korupce.php

26.5. 18:28
taky já

řekla bych, že nejlepší je nevolit nikoho - všichni jen slibujou, ale skutek utek. Navíc ať je u moci kdokoli, tak stejně vede tuhle republiku do záhuby

26.5. 18:54
Peshi

Bohuzel tohle vsechno je pravda. Skoda jen, ze to nikdo nevi, nebo nechce vedet?

26.5. 18:59
Marek

Vasku, situace neni bud CSSD nebo ODS, nastesti, i kdyz se o to obe vydatne snazily, aby si vyzirkove z obou techto stran zajistili navzdy tepla mistecka. Je spousta jinych, bohuzel zatim mensich, stran, ktere muzeme volit a situaci aspon zcasti zmenit.

26.5. 20:22
Karel

Paroubek neopomene při žádné příležitosti sprostě útočit na ODS a někteří hlupáci mu snad i věří. Je dobře, že si někdo dal práci, aby činy soc-kom strany seřadil pěkně po pořádku.

26.5. 20:25
bobrik

je to smutne ale devadesat procent je pravda takze cssd at jsem otec dvou deti tak te nevolim

26.5. 20:49
Šárka

Naprosto souhlasím s Vaškem S. I když jsem na rozdíl od něj volila neparlamentní strany, teď musím bohužel jako protiváhu k soc. demokratům volit ODS. S ČSSD v čele budeme tak akorát národem flákačů a dál budeme ublíženě fňukat nad naším ubohým postem v EU.

26.5. 20:58
Kristyna

Nekdy mi to propada trochu moc bojovne a nadnesene, ale v zakladech absolutne souhlasim.Slibovani davek, bezplatneho zdravotnictvi a skolstvi atd je hezke, ale prostredky statniho rozpoctu (=nase prachy) tuto politiku nepokryji(berou penize z rozpoctu, ktere tam nejsou) a tak dochazi k prohlubovani dluhu zeme.A chudneme a chudneme. Kazdy jsme zodpovedny sam za sebe-jsme chytry narod, na to mame vsichni za sebe zodpovidat a snazit se prosadit- tak nepotrebujeme aby na sebe za nas odpovednost bral stát-socani. Falesne sebevedomi a komunisticka arogance Paroubka me desi.

26.5. 21:00
střední vrstva

Jeden hnus jde zleva, druhý příjde zprava a v místě, kde se střetnou vytvoří další hnusy, za velké peníze sesmolí všelijaké bláboly ve formě zákonů, další dny pak přidávají dodatky a mnoho dodatků, jen aby se ti chudáci dole potili a potřebovali pro svou práci poradce a další poradce a advokáty a třesou se strany, aby uposlechli všechny ty zákony, které příští týden už ani neplatí a motají se v bludném kruhu, ze kterého nelze vystoupit. A ti nahoře se smějí, hlavně, že mají plné šrajtofle. Čím více lidi rozdráždí, tím více jejich důležitost roste. Pak skončí jejich působení ve vládě nebo parlamentu a k odchodu jsou odměněni "odstupným", aby měli něco do začátku. Takže lidi, je to jen divadýlko, neberte to tak vážně.

26.5. 21:13
soli

Rozeslat na všechny známé! ještě je čas!

26.5. 21:33
Honza

Svine rudy, snad uz jen tyden a pujdou do hajzlu

26.5. 21:49
Honza

Malá poznámka: Neexistují prázdné byty s regulovaným nájemným. Prázdné ve smyslu bez platné nájemní smlouvy. Tento byt lze toti? pronajmout za smluvní nájemné. Je ale dost nájemníků, kteří mají pronajati několik bytů s regulovaným nájemným, kteří tento byt pronajímají.

26.5. 22:02
Milda

Pravda, pravda, pravda!!!!!!!!!!! Volit ČSSD je nesmysl, stejně jako KSČM a ostatní je stejně nesmysl volit... a když nepudete volit pak si nemůžete stěžovat!!! Volím ODS!!!

26.5. 23:15
Celtic King

No nic - asi jste me presvedcili. Vahal jsem mezi CSSD a KSCM a po tomhle clanku CSSD vypadava. Hrabou si moc do vlastnich kapes misto aby vic rozdelovali a vic zkrouhli ty nejbotatsi. Doporucuji stranku http://www.politicalcompass.org/. Vyslo mi asi 6,8 doleva, coz zhruba vysvetluje muj postoj... (btw, nezapadnu vam do vzorce "Volic levice = stary, chudy, nezamestnany, neschopny". Jsem 24 let, VS, momentalne zamestnan u IBM v Brne.

Odpověď autora stránek:
Oni ti komunisté budou asi opravdu nejlepší volbou. Nakonec 243 popravených a 250.000 odsouzených politických vězňů není příliš mnoho - pro toho, kdo si na tu dobu nepamatuje. Emigrace, hospodářská krize, devastace životního prostředí... Mohu se zeptat - přál byste si v ČR komunismus kubánského, vietnamského, čínského nebo korejského typu? Nebo snad znáte nějakou zemi ovládanou komunisty, kde nejsou popravováni lidé za své politické názory?

26.5. 23:18
Ron

Pominu fakt ze tato stranka (domena) je zadaramo od spolecnosti www.wz.cz coz uz samo o sobe svědci o znacne neprofesionalite autoru. Druhy fakt ze autori asi neexistuji nebot není nikdo podepsan je pro me vizitkou neobjektivnosti pomluv a značného překrucováni. Obdobny text by sikovny autor dokazal usit prakticky na kazdou stranu ( ODS včetne ).Dal tento clanek nehodlam komentovat (skoda slov) Myslim ze inteligentni clovek se tomuhle zasmeje... Ps: nejsem zastance CSSD jen se mi nelibi jak nekdo taha spinu a pomluvy.

Odpověď autora stránek:
1. Nikdo netvrdí, že tato stránka je nějaké profesionální dílo.
2. Proč nejsem podepsán jsem zde již vysvtětloval (Jana, 26.5. 12:23). Nakonec když i sám premiér věří anonymním dopisům, proč bych nemohl psát anonymně já?
3. Myslím, že inteligentnímu člověku do smíchu moc být nemůže.
4. Tu špínu má ČSSD na sobě už dávno. Já jsem ji pouze poodkryl. Nebo vy myslíte, že by se o špíně politiků psát nemělo?

27.5. 00:12
stanley

Dost dobrá stránka. Aspoň víme na čem jsme.

27.5. 00:48
stanley

No co, je to ještě větší síla, než jsem si myslel. Jak dlouhodobě říkám, českej národ je neskonale blbej a asi si nic lepšího nezaslouží. Jakej lid taková vláda aneb komu není vzájemné rady, tomu není hospodářské pomoci. Když jsme komáry nepověsili v 89, tak teď už to asi nepůjde.

27.5. 01:09
miluju-pokrytce

Na tehle strance me chybi taky pohled z druhe strany, nejake pro. Pripadne i proti vuci jine strane(jako ods atp.). To by se, ale lidi divili co? Ale takhle je to jen jednoucelova snaha ovlivnovat tupe stado.Tim, ze se vylovi vsechna spina, ktera by se dala vylovit i pro treba tu krasnou, ctnostnou, a lidmi nezkazenou, korupcemi neznalou ODS. Ostatne nekteri snazilci s opacnym nazorem od tveho, se snazi ty tupce co nemaji vlastni nazor ovlivnit tez. A hezky napsat argumenty pro to ci ono, dokaze kdejaky demagog.Jenomze kdo by tady mohl chtit nejakou uroven ze?

Odpověď autora stránek:
Je mi líto, ale nejspíš jste si spletl stránky. Tato stránka se nejmenuje "objektivní zhodnocení ČSSD" ani "vyvážený pohled na politickou scénu". Já jsem se dostal k podle mého názoru šokujícím informacím o ČSSD a Paroubkovi, a proto jsem je i se svými názory zveřejnil. Na tom není nic pokryteckého. Vždyť sám Paroubek své vztahy ke Kočkovi a Ďuričkovi přiznává.

27.5. 01:15
dělník-živnostník

Ods taky není čistá,to ví asi každý hlupák či inteligent,ale teď jde hlavně o to,zastavit tu bolševickou kliku,jinak je to na emigraci!!!

27.5. 01:20
 

tak to je našlap

27.5. 03:23
Bobik idealista za vodou

To je preci hezky ze se takhle snazej nahrabat materielno. Dyt nic jinyho v zivote nemaj, jen to egicko krmit, krmit, a pak chcipnou. A lid si zaslouzi co mu patri ne ? Trebas lidi pochopej ze se nema cenu nekam honit, protoze to preci takhle dopadne dycky. Co kdyby se lidi prestali o ty politiky zajimat a zacali si o vecech rozhodovat sami?

27.5. 06:26
qwerty

meli by jit uz s celou cssd ti samozvani paroubkove,rathove a ostatni nenazranci konecne do prdele.zkurvili to ho dost!!!! doslo to uz tak daleko,ze cekam i zmanipulovany volby.

27.5. 08:11
Eduard

Věřím všemu co jsem právě dočetl.

27.5. 10:03
thudec

Vaškovi S.: Tak neskřípej zuby a vol někoho úplně jiného. Tváříš se, jako by volitelné byly jenom ČSSD a ODS a přitom je tady spousta dalších, které by si hlas určitě zasloužily víc, když se ohlédneš po tom, co v posledních letech předvedla jak ODS, tak ČSSD.

27.5. 10:08
Johana

Já si myslím, že toho ještě hodně nevíme, jak se na pana Paroubka koukám a poslouchám.

27.5. 10:28
Bob

Nazdar lidi, to jste si nevšimli už dávno, že jen díky těmto věcem mohl nastoupit do velení Hitleroubek a jeho podržtaškou je Mengerath?

27.5. 11:42
Pohorseny

Tohle je naprosto trapne a opovrzeni hodne.... takhle po sobe plivat spinu jako male deti.... Kdyby radsi prinesly vysledky namisto pomluv a planych reci.

Odpověď autora stránek: Bohužel jsem příliš nepochopil, kdo Vám má přinést jaké výsledky.

27.5. 12:02
cool

Děkujeme odejděte !!!! CSSD tu už udelala dost dluhů !!! Rozdává peníze na potkání a tváří se strašně sociálně. Je to banda zloděju. A jen tak se podepisují director !!! A o tom praseti JP...nemá cenu hovořit

27.5. 12:04
Martin

Škoda jen, že to tohle vše neotisknou noviny před volbami.

27.5. 12:08
Michal

Nějak mi to nesedí. Mám nadprůměrné IQ, nejsem státní zaměstnanec, mám nadprůměrný plat a přesto prostě nemohu volit ODS. Problém je následující. Lidem kteří mají za sebou kupónovou privatizaci, lehké topné oleje apod. se jejich krasné myšlenky opravdu nedají věřit.

Odpověď autora stránek: Také nikde není psáno, že lidé s nadprůměrným IQ a platem volí ODS.

27.5. 12:23
dělník-živnostník

Udání-neudání důvodů k propuštění je diskutabilní,jinak souhlasím zejména co se týče zdravotnictví.Důchodci si do ordinací chodí často hlavně jen popovídat,nebo pro jiné prášky na stejný neduh,protože je dostala sousedka a prý jí pomáhají(jen doufám,že já takový nebudu). A taky školné.Osobně znám asi půltucet věčných studentů...

27.5. 12:34
Wolhera(student VŠE v Praze)

No podle mého názoru je 95% čistá pravda! Já pudu volit ODS, protože nemám zájem o komunismus který se v naší zemí rozrůstá!

27.5. 12:04
Josef Nizky

pane autor: Zverejnit spinu, kterou jste nasel v tom nic spatneho neshledavam. Jenze pokud tu neni druha strana mince, tak ta spina co jste zverejnil ma hodnotu nula a je hodnoutnou jen pro "davove ovecky", ktere se nechaji zmanipulovat. Nevim zda to bylo vasim cilem, ale bohuzel to tak zcela vychazi.

Odpověď autora stránek:
Pane Nízký, již jsem to zde vysvětloval. Tyto stránky se věnují kauzám ČSSD a pana Paroubka, neboť jsem se k nim dostal a usoudil jsem za vhodné je zveřejnit. Nejsme v České televizi nebo v Českém rozhlase, kde za nevyváženost padají hlavy. Jsme na internetu. Buďto berte nebo nechte být. Toužíte-li si naopak přečíst stránky, kde jsou jen kauzy ODS, stačí navštívit Google.com.

27.5. 13:02
Karel

"Paroback" - podle podoby, mimiky, gestikulace, pohybů a chování - něco mezi Mussolinim a Goeringem. Podobnost čistě náhodná?

27.5. 13:04
kirkee

pokud máte někdo v úmyslu volit čssd, tak by si měl jít změřit IQ, bo je všeobecně známo, že čssd volí jen nezaměstnaní a blbci ( ve smyslu hlupáci)......

27.5. 13:12
Linn

výborně, takže cenzura funguje parádně, i slova která nejsou přímo vulgární, jen vyjadřují ostřejší názor, už nemohou být použita. Tak ještě jednou: Všichni, kdo budou volit čssd, by si měli jít změřit IQ, bo čssd volí jen nezaměstnaní a "lidé, jejichž inteligence značně zaostává".

Odpověď autora stránek: To není cenzúra, je zpoždění způsobené kontrolou příspěvků před zveřejněním.

27.5. 13:21
ric pic

Mikine nebreč, ono to bude chvilku trvat než ti ty tvoje dávky seberou a budeš muset začít pracovat.........

27.5. 13:34
eMJay

Moc pekne napsane....pokud si to precte prumerne inteligentni clovek, tak mu musi byt jasne, koho volit....ODS!

27.5. 13:58
Mikesh

Samozřejmě, že to je pravda. Tak už lidi sakra otevřete oči!!!!

27.5. 14:11
Rad

Je to hrůza, bohužel ale realita. Když se to dělo na Slovensku (Mečiar), říkal jsem si, ti Slováci jsou ale blbci! A ejhle, ono je to tady jakbysmet. Slovaci už se s tím snaží vypořádat a asi to pěkně bolí, tady to tak nutně taky dopadne. Čím později, tím hůř. Budu volit Železnýho (při pohledu na Tlustýho) nebo ODS (nikdy jsem nikoho jinýho nevolil), ještě nevím.

27.5. 14:18
psychedelic

sou to hovada uplne vsichni - stejne neni na vyber nic..

27.5. 14:25
wise-man

ČSSD je hned po KSČM druhou nejhorší volbou, obě strany by měly skončit v propadlišti dějin

27.5. 14:48
český národ

at jde slavná KSČSSD se všema komunistama doprdele, horší ksindl tu jeste nebyl, horší jak komunisti...

27.5. 15:47
petr.k@atlas.cz

bož to nemůže napsat snad ani pablb

27.5. 16:57
Juan

Snůžka bláhových nesmyslů

27.5. 18:17
doufám

Co teď budou dělat ti co se přiživovali na pracujících lidech? no, asi budou muset jít do práce nebo že bychom se na ně skládali? Heslo ČSSD pracující musí mít stejně jako ti co nedělají nic!!!! žádné sociálky a hned bude peněz dost!!!

27.5. 18:24
Pravej Socan

Chtěl bych vědět, jakej "inteligent" to psal. Asi provokace ODS. FUJ!!!!!!!!!!!!

27.5. 18:28
 

Oni nám dodali 4 Gripeny?Když autor píše,že jich polovina měla problémy s navigací?

27.5. 19:19
filip

je mi špatně z čssd

27.5. 19:28
TomTom

Takove blaboly dokaze napsat o jakekoliv strane kdokoliv z velkou fantazii :-)
Viz: www.zvedavec.org
Priklad:
Václav Klaus se rád prezentuje jako pravicový, konzervativní politik. Jeho PR je v tomto ohledu často úspěšné, ačkoli je skutečné činy jsou diametrálně dlišné od skutečné pravicové či konzervativní politiky. Dokazuje to i poslední událost s nominací komunistické soudkyně na pozici v Ústavním soudu.

Ve skutečnosti Václav Klaus není o nic více pravicovější než Miloš Zeman, Václav Havel nebo Jiří Paroubek. Jeho pravicovost byla vždy spíše rétorická, ve snaze nabalit na sebe pravicové voliče a rozložit tak síly na politickém spektru.

Příspěvek zkrácen, zbytek je na uvedené adrese.

27.5. 21:11
vegetol

CSSD muzou volit jen pacienti po lobotomii...

27.5. 21:34
Totedyne

Všechno to jsou nedůvěryhodné odeesácké bláboly. Je to děláno, jako by to psal někdo z ČSSD, ale každému musí být jasné, že je to děláno z dílny ODS. Už pro to, jak jsou zde popisovány údajné "aféry" ČSSD. Například Unipetrol : Tak poláci upláceli 1,2 mld. Kč ! aby "nevýhodně" (jak se domnívala jejich prokuratura) koupili UNIPETROL? Toliká peněz by se snad ani nevešlo do kufru auta. A když by to šlo přes bankovní účet, pak by to pro prokuraturu nebyl problém zjistit. Když někdo podplácí, pak musí mít nějakou motivaci. Kdo mohl mít motivaci, aby polský polostátní podnik koupil UNI. A ty peníze by se taky museli někde vzít.

27.5. 21:38
Tak i tak

vy odeesáci se nezmůžete na nic jiného, než lži a cenzůru, nebojte se znovu se k vaším blábolům už nebudu vyjadřovat

27.5. 21:48
Jarin

Nevim ze to porad nemuzete pochopit. U nas v cechach se proste nezalibi nikdy nikdo. Dneska vadi CSSD, za 4 roky zase bude vadit ODS (stejne jako pred 8mi lety naopak). atd.. Nidko se nemuze zavdecit vsem - dnes se nelibi CSSD zdravotnikum, za cas (pokd k tomu dojde) se nebude libit ODS odborarum ... ale to je preci normalni!

28.5. 00:00
Lucas

to Vašek S. : Mas recht,tady jde jen o to, zvolit to "mensi zlo"....

28.5. 00:05
destiny

Nejsem příznivcem CSSD ale tohle je víc než trapný a ubohé. Ale je demokracie tak i ti duchem chudí - kteří jsou možná úspěšní a pracovití plácaj co chtěji :-))
Malá poznámka: Mám bratrance, za kterého se stydím, velice rád pije a je ze zdrojů ODS placen, abych chodil na srazy ostatních stran a dělal výtržnosti, samozřejmě že ne sám.

28.5. 06:10
P

Jak můžeme do voleb co nejvíce informovat o těchto stránkách ? Pojďme dostat tyto informace mezi co nejvíce lidí ! Díky autorovi těchto stránek

28.5. 06:32
jo

vypadá to, že Paroubek pracuje pro kgb. a vypadá to, že docela úspěšně.

28.5. 08:50
aife

Přestože mám proti ODS velké výhrady, budu je se skřípáním zubů volit...můj případ.Už by ČSSD měla jít od stolu!!!Jejich bříška kazí jinak tak pěkné obrázky a záběry lol :-).Jo,a Marťani je také nebudou volit!!!

28.5. 10:10
megapohodar

Těžká propaganda!!!:-))

28.5. 10:36
KSČSSD

ČSSD je nejlepší. Bílí komunisti z ODS jsou jen zasraný patolízalové.

28.5. 11:35
Johny

Pral bych autorovi clanku (ktery je zrejme zaprisahly ODSak), aby si zkusil jet napriklad do USA a nechal si u zubare vytrhnout zub. Cena tohoto zakroku je asi v prepoctu 16 000Kc. Jestli se mu to chce platit i tady, tak at voli sve milovane ODS. Nebo kdyz dostane nejakou zavaznou chorobu, tak bude muset prodat cely svuj majetek, aby zaplatil vylohy. Nejsem zastance CSSD, ale ta pasaz o zdravotnictvi je neuveritelne neprozirava.

Odpověď autora stránek:
Pokud vím, tak ODS má v programu doplatky u lékaře v řádu desetikorun, takže prodávání majetku asi většinou hrozit nebude.

28.5. 12:27
¤xwx¤

jestli je to pravda,tak...!

28.5. 13:01
adler

to je legrace? takovej megablabol sem dlouho nevidel..tesim se az to paroub vyhraje a tupolanek potahne pendolinem do otravy :)

28.5. 13:01
Jarda

Pěkně a trefně napsáno. Moc se mi to líbí.

28.5. 14:08
malma

ubohé...urážlivé; kdo nemá argumenty, uráží...hnusná propaganda

Odpověď autora stránek:
Mohu se zeptat, kde vidíte jakou urážku? A vám se zdá těch argumentů málo?

28.5. 15:12
Mic

Za přemýšlející občany děkuji autorovi za zveřejněné informace. Chci jen doplnit pro nevěřící Tomáše, kteří to ještě nevymysleli sami, že korupce je z principu neodmyslitelnou součástí socialismu a státní aparát je systém řízený stejnými principy. V tržním systému nemá korupce důvod vznikat, ale tržně fungující státní aparát bohužel nejde vymyslet. Takže jedinou obranou je státní aparát a jeho moc alespoň omezit. Podívejte se sami, které strany se o to alespoň snaží a které zřizují na všechno další korumpovatelné státní komise (i pro boj s korupcí!). Uvědomte si, že nejsou politici hodní a zlí, všichni se chovají podle systému, který je nějak motivuje. Hlavní prioritou státního zaměstnance je jeho vlastní židle, i kdyby byl svatý. Pokud tomu nerozumíte, doporučuji k přečtení http://volby.kategorie.cz/ kde je velice pěkně popsáno, jak to všechno funguje. Máte volit systém a ne herce!

Ještě poznámku k několikrát zmíněnému hodnocení privatizace, kterou právě dnes pan premiér označil za největší krádež historie: Není to spíš krádež veškerého českého a slovenského kapitálu a majetku komunisty po roce 1948? A který z vás chytrých by ho dokázal spravedlivě po 40 letech vrátit? Komu?

Pán Bůh vám dal mozek k tomu, abyste přemýšleli. Tak ho používejte !!!

Odpověď autora stránek: Děkuji za moc pěkný a výstižný příspěvek.

28.5. 15:17
awarus

chce se mi z (nejen jejich) politiky zvracet

28.5. 15:44
bába Dymáková

Je těžké se rozhodnout, komu dát hlas,ale CSSD ani KSCM to nebudou.

28.5. 15:47
dezider

ti debyle,čo to táráš za píčovyni, asi na těba pošlem Angeliku a aj moje deti, terazky něvěm kolkich ych mam. chcem svoje peňazi a svoju slobodu! za Parůbka a jeho dědynu, kurva rodzinu

28.5. 15:54
politika mě nezajímá!!!

Koukám že vám ten Paroubek leze krkem,no jo voni mu lidi rozumněj když mluví to je průser.A koukám diskuze na toto téma tady vázne jak program ods.Koženný a spol ods zhasla a kradlo se ale zapomněla rožnout, protože to všem vyhovuje!!!

28.5. 16:11
Kmet

Jistě zde nemůže být vypsáno vše. Snaha nahrabat si před odchodem od moci stoupala úměrně k blížícímu se konci. Vše je důkazem toho, kam se může dostat politická strana, když je příliš dlouho u moci. Dnešní Paroubkovo neustálé "jááá" signalizuje, co má v hlavě. Zkrátka "Duceho" komplex.

28.5. 16:12
alkatel

Je to hrůza o to hrůznější, že je to pravda. Ono dostat se za pár let ze 30. na 50. místo na světovém žebříčku korupce opravdu stojí velké úsilí. Ale zřejmě je to dáno vyšším posláním pana Paroubka, který chce všem ukázat, že ještě není všem diktaturám konec.

28.5. 16:31
Dejf

Je třeba volit to nejmenší zlo - ODS ;-). ČSSD ani náhodou, protože takovej bordel jaký oni dokazali udělat, se mohlo povest jen málokomu ....

28.5. 16:36
myš

Díky této diskuzi začínám mít pocit, že je tady přeci jen dost lidí, kteří přemýšlejí.....Doufám, že nás bude dost, protože jinak to bude na emigraci.

28.5. 17:40
Znechucený občan

Jsem znechucený jak z ČSSD tak z ODS, ale to co je psáno výš je jedna velká pravda. Pokud chceme být jako stádo ovcí, běžme k volbám a volme ČSSD nebo KSČM. V ještě horším případě volby vynechme. Pokud jim chceme zatnout tipec a zabránit dalším podobným kauzám volme ODS, KDU nebo SZ. Nefandím jim, ale je to menší zlo než ty prasárny co předvádí Jirka a jeho soudruzi. Mafie to 100% je a pokud jsme trochu soudní, dokážeme analyzovat, tak nám musí dojít, že je zde spousta pravdy...

28.5. 17:40
mik

Zajimave, tenle clanek sem precetl za chvilku, prusery ODS z doby kdy byla u koryta a vylevy jejich predstavitelu by zabraly podstatne vic casu

28.5. 17:50
Tom

Heh sice nejsem pro ČSSD, ale musím říct, že takovou stránku pomluv, polopravd a zvýrazňování omylů této strany by mohl klidně někdo udělat i o ODS. Mezi ODS a ČSSD je jeden jediný výrazný rozdíl. ČSSD u moci zůstala po celá svá období, zatímco ODS po velkém zklamání a devastování ČR musela svůj výkon předčasně ukončit. No a myslím si, že v případě výhry ODS, v těchto volbách, by se toto její fiasko mohlo opakovat. Sliby ODS jsou velice pochybné a pro ČR by také mohli znamenat obrovský úpadek. Je pěkné srovnávat příspěvky na zdravotnictí a školy se západnímy zeměmi, ale v tom případě by se zde také měli uvádět příjmy lidí v západní Evropě. Český člověk zkrátka není připraven na takovou dávku spoluúčasti a povede to zřejmě jen k dalšímu zvětšování zadluženosti českých domácností. Mohl bych pokračovat dále ve vyjadřování svých názorů, ale myslím si, že by to stejně nemělo velkého smyslu.

Odpověď autora stránek:
Je třeba si uvědomit, že veškeré zdravotnictví a školství si již dnes platíme sami ze svých daní. Neplatí jej ani ČSSD, ani pan Paroubek. Po zavedení spoluúčasti pacienta (v řádu desetikorun) tyto peníze nikde nezmizí - naopak se o ně sníží naše daně. Dojde ke zlepšení péče, snížení nákladů na zdravotní pojišťovny a ke snížení plýtvání ve zdravotnictví.

28.5. 17:52
 

rovněž se snažím přispět svou troškou do mlýna
http://kscssd.bloguje.cz/

28.5. 17:56
barnard

proč se autor toho hnusu nepodepsal ? To se za sebe stydí ?

Odpověď autora stránek: Již jsem to zde dvakrát vysvětloval. Proč jste se nepodepsal vy?

28.5. 18:54
Lukas S.

Lidi plno z Vas je najivnich. Jestli si nekdo mysli, ze zvoli malou stranu a ta zatoci s korupci politiku tak je mi ho tak trosku lito. Uvedomte si, ze politikum tecou mezi prackama strasny prachy a tak se korupcni kauzy budou obevovat snad porad. Proto vim jedno. Nedivam se jakou kauzu ktera strana mela, ale JAKY MA PROGRAM !!! a JESTLI HO DOKAZE PLNIT !!! Dnes v diskuzi s moravcem by Paroubek dal penize tam a onam a kdyz se ho zeptali odkud je vezme, tak z rozpoctu a EU. Ale kdo je da do rozpoctu. No prece my vsichni. A kdo je da do EU ? Opravdu si myslite, ze ostatni staty jsou na nas zvedavy a budou do nas cpat prachy ? Naivita na ntou nehlede na to, ze CSSD ani poradne nedokaze cerpat penize z EU (posledni rok se tusim vycerpala jen 1/4 toho co jsme mohli). Levice at uz KSCM nebo CSSD je cesta do pekla. Vim ze ODS neni svata a ma plno svych kauz, ale jejich program je to co chci, proto je budu volit. Pokud se Vam nezamlouvaji, tak volte treba SNKED nebo toho ukecanyho Zeleznyho (NEZDEM) co ho volej babicky co ho znaji z novy a nebo Zelene, kteri jsou dotovani ze zahranici aby tu delali dusno. Ale proboha nemyslete si, ze kdyz se tito dostanou ke korytu, ze to bude lepsi.
Vubec netusim jak nekdo muze obhajovat CSSD uz jenom z duvodu zadluzenosti statu. 40mld/rocne jen za uroky... A paroubek to obhajuje a jeste se tim chlubi, ze statni dluh mame jeden z nejnizsich v EU. Jsme v CR a nejaka Italie kde jim to prerusta pres hlavu me nezajima !!! Proboha dyt za ODS ten dluh byl oproti dnesku malinkaty (100mld)!!! Z uroku, ktere ted platime by jsme jej splatili do 3 let !

Co se tyce bezplatneho skolstvi, tak nyni jsem studentem doktorskeho studia a jsem i zamestnany a odvadim dane. Osobne bych se zavedenim jisteho zpusobu skolneho souhlasil, nebot plno studentu jsou s prominutim flakaci. Ale kdyby to slo, postavil bych skolne jinak, nebot je treba si uvedomit: 1. Ziskal jsem titul diky statu a pravdepodobne diky tomu budu mit lepsi plat. 2. Vystudovany vysokoskolak diky vetsimu platu odvede vice zpet do pokladny (aby to pak paroubek mohl prerozdelit a dat nemakcenkum ... grrr...). Toto jsou dva protiargumenty a najit vychodisko asi neni jednoduche. Skolu by dle me meli zaplatit ti co pretahuji (tak jak je to dnes) nebo ti co ji nedokonci. Nekdo se tu ohanel ze je to pro studenty jako druha prace, ale delaji to pro sve dobro, nikdo je nenuti a taky se musi zaplatit ti profesori co je uci a vybaveni skoly.

Co se tyce utoku CSSD na ODS, tak je to ted sila, ale at se na me nikdo nezlobi, za doby grosse a spidly byly nechutni ODS na CSSD. Jako jejich volic jsem se za ne stydel.

Celtic King: uzivas si prace v IBM ? A myslis ze tu IBM bylo pred 89' ? Tak si zvol komunisty, aby za par let IBM zase odeslo a ty dostal praci jako topic, protoze jsi pracoval pro nechutne zapadni kapitalisty a tudiz jsi mohl pochytit protistatni a rozvracujici idealy. Tohle opravdu nechapu...

Ten kdo tu tvrdil, ze se stav v CR shorsuje by se mel asi jit projit na cerstvy vzduch. At uz je to ted jakekoliv, tak od 89' jsme myslim udelali hodne cesty, ikdyz to nebyla cesta jednoducha a ne asi vzdy spravna. Vecna nespokojenost je asi take standardni cesko-moravskou vlastnosti :-). Za komunismu jste se mohli ve zpravach dozvedet jaky byl posledni sjezd UVKSC, jak se plni plan na 105 procent. Dnes vime diky novinarum (ano diky tem co je plno lidi nesnasi) veci, ktere by jsme nikdy nevedeli a nekteri to evidentne nedokazi unest a radsi by se vratili za ten ruzovy opar sladke nevedomosti.

Co se tyce kuponovky, tak to dle me byla dobra myslenka spatne provedena. Myslim, ze mohli predpokladat, ze kdyz po 40ti letech komunismu daji nekomu fabriku, tak ten ze se vykasle na to neco budovat, ale rozproda ji a utece na havai ze... Ale po bitve je kazdy general.

Jsem-li zamestnavatel a zamestnanec bere moje prachy, tak JE JEN NA ME jestli ho chci nebo ne. A pokud ho nechci, tak s nim vyrazim dvere. A zadnej paroubek mi do toho kecat nebude. Ja mu dal praci, ja mu davam penize, tak ja si urcim jesli ho chci nebo ne. Nez do me nekdo zacne ryt, tak nyni jsem zamestnanec. Takze v jistym smeru me udani duvodu "chrani".

Myslim, ze cesky narod je hodne sikovny, tak se sakra vzchpte, prestante tu brecet, zvolte pravici a postarejte se sami o sebe. Nikdo se o Vas nepostara. I ten stat kterej se o Vas stara musi vzit nekde prostredky aby se postaral. A kde je asi tak vezme ze... A pokud opravdu se o sebe nemuzete postarat kvuli okolnostem (zdravi, vek atp.) tak si jen prejte aby v nasem state bylo co nejvice pracujicich a co nejvice vydelavajicich lidi, kteri odvedou dane, ze kterych pak Vy budete moct dustojne zit. Aspon nam nehazte klacky pod nohy kdyz se snazime nejaky ty penize vydelat.

Nejak jsem se rozepsal, ale to je u me bezne kdyz mi neco vadi :-).
P.S. hlavne klid a mir ;-)
P.P.S. pokud nekdo docetl cely muj prizpevek, klobouk dolu :-D

Odpověď autora stránek: Děkuji za pěkný příspěvek.

28.5. 19:16
Rdm

Vašek S.
Jsem na tom podobně. Osobně jsem neměl nikdy rád ani ČSSD, ale těch 8 let co tu vládla stačilo, abych šel volit ODS. Né proto, že bych ODS měl rád, ale proto, že tu bohužel není jiná strana, která by měla šanci zatrhnout ten bordel, který tu ČSSD dělá.

28.5. 19:37
Anaj

Jsou to všechno svině pojďte volit Hurvínka

28.5. 21:04
Alfons II

Lidičky, proboha,probuďte se!! Už se zase lže a podvádí na nejvyšší úrovni, dobře rozvažte koho budete volit!!

28.5. 21:28
Vojta

I kdyby toho byla pravda jen půlka (a to je) je to katastrofa, pokud je lidi znovu zvolí :(

28.5. 23:37
NewCzech

for Vašek S.: tak nevol ani ODS...

28.5. 23:42
Vladimir

Kdopak tuto stránku dělal, že by paní Topolánková?!? Nebo snad sám velký Topolánek?!? Každopádně úroveň stránky a její stylizování je nehorázné.

Odpověď autora stránek: Stránka není o nic více nehorázná než předvolební kampaň ČSSD.

29.5. 00:34
 

29.5. 09:21
17

Kdybych měl věk, tak volím ČSSD...ODS ani náhodou, vždyť nám lžou do očí!!!

29.5. 09:35
Michal P.

Snad budou lidi u voleb trochu premejslet... Paroubek rozdava a neni z ceho, nejdriv se musime prestat zadluzovat!!!

29.5. 09:47
Jura

Docela bych byl rád, kdyby někdo k tomu někdo dopsal aféry ODS jejich tunelování bank a podniků plus Klausovo zvolení s pomocí komoušů .. On je to totiž jeden za 18 a druhý za 20-2 :-) POdle mně

29.5. 09:49
Lutyňka

Co jsme to proboha za lidi, když děláme že to nevidíme?! ODS je zlo, ale ČSSD je PEKLO! Prosím všechny, kteří mají obavy o svůj osud a další život našich dětí,ČTĚTE!!!!!!!!!!!!
Nikdo nám nedá nic zadarmo, pochopte, už to konečně. Volte menší zlo, volte ODS ať se nemusíme za pár let stydět.

29.5. 10:01
PT

Jako každý čtenář novin a divák televize jsem již o výše uvedených faktech slyšel, ale až když to někdo dá takhle dohromady na jenu stránku, tak zjistíme, jaká jde z toho hrůza.
Nejen že je třeba Paroubka nevolit, ale také se musí udělat něco, aby se tenhle člověk a mnozí další zodpovídali - okamžitě zavřít, nebo pověsit...
P.S. Bohužel v jiných stranách to nebude lepší.

29.5. 10:02
jája

Chtěla jsem volit zelené, ale s ohledem na vývoj volebních preferencí jsem nucena volit ODS, vše co bylo napsáno je pravda, neštěstí je v tom, že uvedené praktiky používají všechny strany, jedná se v součastnosti o již zavedené zvyklosti.
Do politiky nejdou již zajištění občané s rodinnou tradicí, kteří jsou neúplatní, protože jim je zachování dobrého jména a rodinné tradice důležitější než veškeré finanční výhody. Nejsou to lidé jako pan Václav Havel.

29.5. 10:04
taky já

Něco z výše uvedeného je samozřejmě trošku účelově přizpůsobeno, ale v 98% bych souhlasil. Opravdu začínám mít strach, jestli ČSSD vyhraje. Jinak příspěvek "Nezaměstnaného" je samozřejmě ironie, ale přesně tak to bohužel je a to je na tom to zrůdné.

29.5. 10:31
Kuchařová

Dobrý den, nějak nemohu najít autora těchto článků. Prosím, poraďte mi.

Odpověď autora stránek:
Něco jsem psal já (důvody nezveřejnění svého jména jsem zde již uváděl) a něco lze snadno najít na internetu.

29.5. 10:57
xy

Je to samozřejmě plagiát.

29.5. 10:59
xy.xy

Fuj autorovi

29.5. 11:55
F.

Dobré stránky, díky!

29.5. 12:11
Obcan

Vazeni, to jsou vsechno verejne zname veci - jen se musi clovek zajimat a bavit s lidmi co maji informace a prehled!!! Je to tady moc hezky sesumarizovane!!!

29.5. 12:16
nevolič ČSSD

Vypadá zajímavě předvolebně ... je-li to dost odvahy, pak by bylo zajímavé vědět kdo je skutečným vlastníkem domény a autorem těchto řádků... rukopis je pozoruhodný

Odpověď autora stránek: Něco víc vám o sobě prozradím po volbách. Dnes se ještě neodvažuji.

29.5. 12:21
Zlata

Dělá se mi špatně, z vás všech

29.5. 12:24
Zlata

Tomu se říká diskuze, když se zveřejní jenom ty souhlasné názory?

Odpověď autora stránek: Omlouvám se za zpoždění zapříčiněné kontrolou každého příspěvku.

29.5. 12:44
Proč nevolit ODS

Výpověď bez udání důvodu a bez odstupného. Příklad: Šéf obtěžuje podřízenou, ta se mu ohradí a letí. Kolega se jí zastane a má třiapadesátku taky. Všichni dostanou strach a tak si vedení firmy může dovolit vše. Ať žije mobbing a psychoterror na pracovišti, šéf může vše, zaměstnanec nic. Mě se to stát nemůže, já jsem vzorný ÓDÉeSák a vždy oddaný šéfovi. Opravdu se mi to stát nemůže?

K tomu, "třeba se to šéfovi nechce sdělovat". V čele každé firmy by měl stát člověk, který si stojí za svými názory a dokáže je obhájit, má respekt a uznání ostatních, nikoliv zakomplexovaný, ušlápnutý ubožák co si potřebuje na někom léčit mindráky.

Odpověď autora stránek:
Zkuste se na to podívat očima zaměstnavatele - přál byste si mít povinnost zaměstnat ve svém vlastním podniku a ze svých peněz si platit zaměstnance, se kterým již nechcete mít z nějakého důvodu nic společného?
A z pohledu zaměstnance - vy byste chtěl chodit do práce, kde o vás nestojí?

29.5. 13:24
Nestraník

Já jsem tak šťastný, že ODS je tak čistá. No až na ty devadesátá léta. Ale to už je fuč. Za čtyři roky bude zase psát nějakej pablb (jako ten co napsal tento článek) kauzy na vládní stranu (na ODS?) a všichni se překabátí. Je to furt dokola. Nestraním nikomu, ale oceňuji, když si volič zvolí svůj trend a uhne jen když je to opravdu, hmmmm, ale opravdu nezbytné.

29.5. 13:24
ori

Pan premiér Paroubek s už nesmí dostat k moci, prosím, nevolte KSČSSD.

29.5. 13:59
Quimby

Stránka http://cssd.unas.cz/ je propaganda plná blábolů. Nejvíce mi vadí skutečnost, že autor není objektivní (pominu nepřesnosti a nepravdivé údaje), protože vůči ODS zde není jediný příspěvek, který by ukazoval na její chyby. Opravdu nechápu, jak někdo může obhajovat např. chování Macka a ještě ho dávat jako vzor. Možná by autor mohl odpovědět na otázku, proč se ODS tak brání odposlechům v kauze Kořistka. Nebo jak to bylo s privatizací, Koženým, krachujícími bankami, kampeličkami, tajnými mrtvými sponzory ODS, kauzou LTO, Diag human, senátorem Novákem, poslancem Doležalem, s Topolánkovým podnikáním atd, ale to už se do těchto stránek asi nehodí.

Odpověď autora stránek:
1. Škoda, že jste nějaký blábol neuvedl, když jich je tato stránka plná.
2. V žádné větě na těchto stránkách Macka neobhajuji, to jste si mylně domyslel. Pouze jsem psal, že gentleman si nemůže nechat urážet ženu.
3. ODS se nebrání odposlechům, ale brání se skandálnímu úniku a zveřejnění odposlechů týden před volbami.
4. Kauzy ODS se skutečně na tuto stránku nehodí, neboť se jedná o stránku o ČSSD. Stránka se nejmenuje Objektivní pohled na politické kauzy. Pokud chcete kauzy ODS, najděte si je v googlu. Tady nejsme v ČT nebo v ČRo, kde pro nevyváženost padají hlavy.

29.5. 14:02
pepa

Článek mě zklamal. Jmenuje se "co jste se nemohli dozvědět"... Ale tohle my přece všichni víme! A známe. Všechny je postřílíme, až zavedeme modrý bolševismus! Hurá, třikrát hurá! Pak už si nikdo netroufne psát něco podobného o Langrovi a Tlustém, až zvítězíme, pak už ne...

29.5. 14:17
čenda

Socani sou takový kurvy že to musíbejt pravda.

29.5. 14:25
ódéesák

Proč to neni v novinách.To by přece zajímalo více lidi.

29.5. 14:25
on

Je to tak

29.5. 14:34
Večerníček

Tak to je hustý čtení do práce... fuj teda...

29.5. 14:37
Mikro

A vůbec kolotoče: to je nejlepší pračka na špinavé peníze. Všichni ví, že veškeré vstupenky se tam točí přes pokladnu neustále dokola, takže jaká asi může být kontrola tržby? Pokud přežijou registrační pokladny, doufám, že budou platit hlavně pro kolotoče. Ale věřím, že tahle mafie dostane výjimku :-((

29.5. 15:09
Almad

Inu ano, kdo to tak mohl napsat.

Že by právník Král ze Zvědavce?

:-/

29.5. 15:19
Petr

Celkem dobré stránky, ale aby to bylo objektivní. Škoda, že si někdo nedá práci a neudělá něco podobného i na ODS.

29.5. 15:25
Petr

Cituji: "rovnou daň, kterou chtějí nyní zavést v Německu, Velké británii a Francii" To snad nemyslíte vážně? To vůbec není pravda ....

29.5. 15:27
X3

Socani, tahnete do hajzlu, je mi z vas na bliti... Ja si muzu dovolit vam tohle rict do vasich xichtu... protoze jednou jsem vam taky veril, ale nejsem idiot, radeji si uriznu hnatu nez abych ji zvednul znova pro vas... Nekteri borci z ODS mi opravdu hejbou zluci, ale musim zatnout zuby a volit je, i kdyz bych nektere radeji nakopal do zadku... Je treba zvolit mensi zlo, aby se znicilo to vetsi... Nepritel meho nepritele je muj pritel...

29.5. 15:30
M.Luběna

Nu, nebojme se o svou zemi ani o osud a budoucnost našich dětí. Bojme se spíše o to, že až každému z nás bude 60, 65, 70 /a ono opravdu jednou bude/, otočíme se a pohlédneme zpět na svůj život a užasneme: kdo to tady vládnul ? Gottwald, Husák, Klaus, Paroubek . . ., to přece není pravda, řekneme si než umřeme. Ale ano, je to pravda.
Držte palce své zemi, a vězte: soudnost, zdravý rozum a cit nám nedala vláda, ale /víte kdo/
a proto žádná vláda nemá mandát vládnout nad námi absolutně.
Váš Milunek

29.5. 15:33
karbaník

Bolševik jako bolševik. Růžový bolševik ČSSD má stejnou kvalitu jako modrý bolševik ODS. Stačí si připomenout zlodějny v režii ODS mezi lety 1991 až 1998. Dva roky od estébackobolševického puče v r. 1989 potřebovali rudí bolševici KSČ na přebarvení při recyklaci v OF. Proto nevolte bývalé komunisty (ODS, ČSSD).

29.5. 15:42
hasil

Už jsem si dlouho tak dobře nepočetl. Ovšem mám obavu, že tohle nerozhodnuté voliče neovlivní. Chce to asi zkrátit pro blbce, nebo pomaleji chápající stádo tupců, kteří si pořád myslí jaká je to výhra, socani u koryta.

29.5. 15:46
Johny

Je videt, ze ty komentare cenzurujes...

Odpověď autora stránek:
Je mi líto zpoždění, se kterým jsou příspěvky vkládány do systému. Cenzúra probíhá jen velmi vyjímečně u urážlivých příspěvků.

29.5. 15:49
Peťulka Buzková

Já jsem přeci chytročká holčina, neééé??

29.5. 15:51
Majk

Autor musí být veselá kopa.

29.5. 16:34
nerozhodnutý volič

Moc hezký. Abych si mohl udělat srovnání, potřeboval bych podobné články také o ODS, KSČM, KDU-ČSL, Zelených, Evropských demokratech, Unii svobody, ODA a prezidentovi. POTOM možná přijdu k volbám. Anebo to zkrátíme a řekneme rovnou, kdo je v této zemi slušný a poctivý a pošleme ho do parlamentu a do vlády?

Odpověď autora stránek:
Nejde jen o kauzy. V počtu a závažnosti kauz ČSSD jednoznačně "vede". Podívejte se například i na to, jak ČSSD plundruje státní rozpočet a zadlužuje další a další generace. Při odhadované 30% účasti ve volbách je váš hlas jako by hlasem 3 lidí. Naopak nevolením dáváte mandát ČSSD i KSČM. Není již to důvod k volbám jít?

29.5. 16:38
XXX

Paroubek je muj velky vzor. Vzdycky jsem chtel mit zaludek na to, tlacit se ke korytu hlava nehlava. Pritom je na prvni pohled patrne, co je to za cloveka, a prochazi mu to. Bylo by zajimave zjistit, kolik dostali za protlaceni registracnich pokladen - nekolika firmam tu zajistili nebyvale ksefty pod zaminkou potirani sede ekonomiky. Ze to nema logiku nevadi, pokud to umi clovek dobre podat.

29.5. 16:39
Volič ODS

Proboha lidi uvědomte si, že Paroubek dál už nesmí pokračovat. Seberte se a běžte volit pravicovou opozici. Zabere Vám to tak 5 až 10 minut!!

29.5. 16:56
Štěpán Buranyč

Kdo je autorem této Internetové stránky? Srab nebo hrdina?
Díky za informace...ale pořád mi hlava nebere jednu věc..
jak může tak podle Vaši informací taková svině...chtít Zdravotnictví zadarmo..a další sociální vymoženosti...co z toho má?
To skutečně jeden člověk dokáže tolik věcí..tolik práce? kdy pan Paroubek odpočívá..
taky mě napadá, že může být celkem sranda, když pan Paroubek jezdí se svými limuzínami a ochrankou z pane Kočkou..
Přijde mi to absurdní..
ODS chce moc...ale proč nepoužívá logické argumenty..o práci..o daních..o lidech..o komunistech..proč tu předvádějí šamana a jeho kouzla?

Odpověď autora stránek:
Co z toho má? Pokusím se to vysvětlit. Jednak má voliče, kteří si pod dojmem "zdravotníctví zadarmo" mylně představují, že zdravotnictví neplatí oni, ale nějaký "stát", se kterým nemají nic společného. A za druhé z toho má úžasné přerozdělování peněz ve státním rozpočtu pro sebe a pana Ratha.

29.5. 17:19
 

Je to o českém človíčkovi, když já nebudu mít, tak nebude mít ani můj soused! Jestliže jsem soustřužník a mám svoji 15.000,- měsíčně, tak jak to, že nějakéj "mladej ze školy" má nástup 30.000,- měsíčně. To je teda hrozná nespravedlnost a tudíž ho musíme okamžitě pořádně zdanit, darebáka jednoho. To že byl na škole 5 let, nemohl pracovat, naučil se jazyky atd.., to náš milý soutřužník nevidí a nechce vidět. Krásně to řekl Topolánek. ČSSD = rovnost v chudobě!!

29.5. 18:35
Da Kubbing

Ahoj... luxusni stranky taky prispeju s troskou od mlyna
tady je predvolebni 3d strilecka KILL KSCSSD !!! enjoy :) http://kubbing.borec.cz/

29.5. 19:08
Tom

Ano, já netvrdil, že školství a zdravotnictví platí ČSSD, ale myslím, že většina studentů toho na školství prostřednictvím daní moc neodvede :). Spoluúčast na zdravotní péči formou příspěvků v řádech desetikorun by také nemusela mít dlouhého trvání a pak bychom se mohli dostat do úplně jiných řádů. Ostatně můj názor na protesty zdravotníků proti Rathovi je ten, že se většina zdravotníků bouří jednoduše proto, že si jim někdo dovolil šáhnout na jejich "těžce vydělané" peníze. A ono vůbec program ODS v daňové sféře dost zavání. Snaha snížit daně a uplatnit Lafferrovu křivku je v českých poměrech dost riskantním krokem. Souhlasím, že je český člověk šikovný a vynalézavý, ale je také velice peněz chtivý. Tudíž pochybuju, že firma peníze, které ušetří na daních dá zaměstnancům nebo je ve stoprocentní míře dá do oběhu. I v tolik opěvované USA zavedení této politiky vedlo k obrovskému úpadku ekonomiky. Jednoduše firmy škudlí a škudlí a peníze mizí a mizí a nejednou nemá kdo za co dělat a co si za co kupovat a všechno směřuje k záhubě. Ono když stát (vláda) skoro nic pak nevybere tak taky tu naši zemi nebude mít z čeho táhnout.

Odpověď autora stránek:
Peníze nikdy nemůžou někam zmizet. Pokud by někdo stahoval peníze z oběhu a pálil by je doma, tak by začalo docházet k deflaci a lidem by se začaly jejich peníze samy od sebe zhodnocovat. Pokud je ale firma uloží do banky, musí platit daně a banka má peníze na financování dalsích podnikatelů. Takže nižší daně pomůžou hospodářskému růstu vždy.

29.5. 19:19
Kenny

Povinně bych to dal přečíst každému občanovi této republiky, aby konečně pochopil, koho má volit...

29.5. 19:55
Zep

Děkuji autorovi této stránky. Přemýšlel jsem, koho volit a zda volit. Díky této stránce jdu volit ČSSD. Důvod? Proflákla se nějaká aféra a zodpovědní lidičkové chodí do vězení. To se za vlády ODS nestávalo. (vyjímkou byl jistý človíček z centra kupónové privatizace kterého nachytali s 15 000 000). Ale řeknu vám jedno. Letošní volby jsou TOTÁLNÍ HNUS!!! Skoro to vypadá, že ODS nějak teče do bot a nutně se potřebují dostat ke korytům. Bohužel nevím, o co přesně jde, ale mám jisté podezření - docházejí jim peníze a začínají ztrácet moc a vliv. Zločinci, kteří ovládají tuto zemi už ani tak nepomáhají členům ODS, ale vtírají se do přízně ČSSD. Lidi - hlavně nevolte KDU-ČSL a Zelené. Kalousek je podrazák, a o Svobodovi darmo mluvit. Bursík a ta banda okolo nej - to je kapitola sama o sobě (ve skutečnosti nemají s ekologií nic společného). To už bych raději volil Sládka nebo Komunisty. Jestli chce někdo vytahovat vztahy ČSSD a KSČ (nemluvím o KSČM!!!) tak ať se nejdříve podívá kolik z bývalých členů KSČ skončilo v ODS. A jen tak pro upřímnost - tyhle stránky se mi silně nelíbí.

Odpověď autora stránek:
Zodpovědní lidičkové chodí do vězení? A kdo, prosím vás? Pan Gross? Pan Paroubek? Pan Zgarba? Pan Šimonovský? Paní Součková? Nebo snad pan Přibyl?

29.5. 21:00
Mates

Já sem pro ANARCHII, pak lidi poznaj že tady s nima někdo prostě vyjebábat musí.

29.5. 21:05
volic kscm

nemyslite si ze prakticky totozna stranka by se dala napsat i o vasi slavne ods?jen si namasirujte ego tim ze si spolecne zanadavate(nerikam ze nepravdive) na cssd/kscm, ale o tom bordelu ktery se tu povedl ods pomlcite.gratuluji.

Odpověď autora stránek:
Napadá vás jediný důvod, proč by se mělo na stránkách věnovaných kauzám ČSSD mluvit o kauzách ODS? Mě ne.

29.5. 21:06
Kamil

Podle některých informací je Paroubek s rodinou Kočků po matce příbuzný.To mnohé vysvětlujě.

29.5. 21:20
 

Pokud tady někdo šíří antikampaň a agitačky, tak je to ODS. Antikampaň ODS mínus, se kterou ale nesouhlasím, vznikla jako reakce na antikampaň ODS s názvem ČSSD mínus, tu ale ODS velmi brzy stáhlo, aby mohlo antikampaň oprávněně kritizovat.
Jsem pravicový volič a to především proto, že na to mám, narozdíl od 72/3 národa pod úrovní průměrné mzdy a narozdíl od 85% voličů ODS, kteří na Modré šanci výrazně prodělají, i když si myslí opak, protože si pořádně Modrou šanci nepřečetli a neznají současný daňový systém, který je pro všechny manžele a lidi s přibližně průměrnou a nižší mzdou mnohonásobně výhodnější, než rovná daň.
ODS na jedné straně bombasticky přidá pár tisíc (pokud máte mzdu nadprůměrnou) ale druhou stranou si vezme pět. Když se to odečte, rovná daň je skutečně výrazně výhodná až od měsíčního přijmu cca nad 27 000 Kč, to ale ODS neříká a lže svým voličům, za to ji nebudu volit. Druhý důvod je, že je plná sprostých arogantních lidí s nevyřešenou minulostí, kteří způsobili v minulosti ekonomický propad této země a dnes se odvážejí mluvit o tom, že ví, jak pozvednout ekonomiku.
Poslední důvod je, že se mi hnusí agitka jejioch voličů, která lže. Myslím si, že pravicová vláda je natolik kvalitní, že dokáže vyhjrát i bez lhaní voliřčů. Antikampaň ČSSD, jakkoliv je sprostá, má pravdu a nechápu, proč to m,jsí jak ODS, tak její voliči zakrývat, pokud není na Modré šanci nic špatného?
Přestože budu volit ED, jedinou naši slušnou pravici s šancí dosat se do sněmovny, dovolil bych si rozebrat ČSSD mínus, poněvadž mám zájem na tom, ODS vyhrála, ale nelíbí se mi nečestnost jejich kamapně a kampaně voličů:
--------Zdražení potravin, léků, vody, tepla a veřejné dopravy.
Tyto výrobky a služby jsou vedle nájemného hlavním předmětem našeho nákupu, necháme v nich také nejvíce peněz vedle výrobků s 19% DPH. Rovná daň ODS sice radikálně zjednodušší naší velmi složitou daňovou soustavu, která nutně podpřebuje redukci, ale zdražení daně ze současných 5% na 15% nám v kapsách ubere dost razantně. Ke zdražování povede také inflace, která je v současné době nízká, zavedením rovné daně velmi pravděpodobně stoupne, což může znamenat opětovný úbytek životní úrovně, pokud nebudou platy růst o mnoho rychleji než dnes. Může si to spočítat každý, kdo má kalkulačku, ale ne tu daňovou od ODS, ta je úplně mimo.

--------Snížení daní nejbohatším
Toto je nejdiskutovanější bod antikampaně, který mnohé lidi oprávněně znechucuje, je totiž dost nešťastně formulovaný. Rovná daň ODS nesníží daň pouze nejbohatším, ale také vyšší střední vrstvě. Lidé s příjmy nad cca 33 000 měsíčně hrubého totiž daní více než 30% sazbou, 15% daň jim přidá opravdu hodně, ale proč ne, přejme jim to.
Pojďme ale dále, lidé ve střední vrstvě a nižší střední vrstvě už dnes daní sazbou velmi blízkou 15% v rozmezí několika málo proc. bodů (Pro různou platovou kategorii naše daňová soustava zavádí různou daň, která je tím vyšší, čím vyšší je přijem), tito lidé na rovné daní příliš nevydělají, buď jen několik málo desítek korun(daňová kalkulačka na stránkách ODS je zcela mimo diskuzi, je jen předvolební hračkou, realita je zcela jinde) připočteme-li k tomu, že se zdraží potraviny, léky atd. tito lidé na rovné dani prodělají, leda že by si jídlo pěstovaly sami, léčili se kořínky, topily šiškami z lesa a pili ze studny.
Lidé s nižším příjem (cca do 15 000 - 17 000 měsíčně) na rovné dani prodělá už přímo při vyplácení, protože rovná dań ve skutečnosti není příliš spravdelivá, i když se tak na první pohled neví, napříjklad u minimální mzdy dnes daň činí asi jen 30 Kč, po zavedení rovné daně budou muset platit cca 900 Kč, což pro ně znamená, že budou mít příjem menší, než notorická nemakačenka na sociálce, to může vést a povede k dobrovolné nezaměstnanosti a zátěži pro státní pokladnu v lepším případě, v horším případě k razantímu nárustů lidí pod hranicí chudoby. Díky spravdlivému (i když složitému) daňovému systému a nejen tomu, jsme v posledních letech jsme se stali zemí s nejnižším počtem chudých lidí a zařadili jsme se oficiálně mezi vyspělé státy světa, narozdíl od Slovenska s rovnou daní, kde nejsou peníze téměř na nic a počet chudých lidí a nezaměstnaných tam denně narůstá v kvantech

--------Zrušení bezplatného zdravotnictví
Tento výraz není zcela přesný, je spíše orientační. Každý víme, že zdravotnictví není bezplatné a socani i komunisti nás už desítky let vodí za nos, všichni si ho platíme z daní, včetně státních zaměstnanců, tzn. i politiků. Podstata tohoto výroku spočívá v tom, že nejsme zemí, kde se musí za zdravotnické úkony v hotovosti připlácet, takže každý má právo na zdravotnické ošetření, bez ohledu na jeho momentální finanční situaci, pokud se nám něco stane a nebudete mít u sebe hotovost, nemusíte mít strach, že vás lékař neprohlédne. Je celkem nesmysl platit za jednu věc dvakrát.
A je také zcela nesmyslné kříčet po tom, abychom mohli u lékaře platit a je známé, že ODS chce poplatky zavést, i když je to v Modré šanci dost šalamounsky zabaleno. A to i za to, že se na nás pouze podívá a za každý recept ještě připlácet nemalé částky, toto nejvíce odnesou především lidé s chronickými nemocemi (diabetici, alergicici, ...) a především důchodci. Dobré ošetření se tak stane výsadou pouze pro ty, kdo si to mohou dovolit a to většina důchodců nemůže.
Toto navíc může smrtelně ohrozit část populace, mnoho nemocích se totiž v ranných fázích projevuje jen jako obyčejná chřipka a zavedení placeného zdravotnictví způsobí, že většině lidí bude líto vyhodit padesátku za to, že se na ně doktor podívá a skontatuje že je to chřipka, poněvadž to člověk pozná sám a sám se umí vyléčit. Kdo z nás ale bez lékaře pozná zánět mozkových blan (klíšťová encefalitida), mononukleózu, hepatitidy, AIDS, různé bakteriální nemoci a tyfy a další onemocnění, která se v ranných fázích projevují stejně jako běžné, málo nebezpečné choroby, a u kterých je pro přežití klíčové včasné rozpoznání.
--------Zavedení školného
Zavedení školného je hanebný čin odporující Ústavě i částečně Listině zákl. lidsk. práv a svobod. Vzdělání má být dostupné všem bez vyjímky. Pokud je někdo si ochoten připaltit si za lepší vzdělání, existuje u nás systém kvalitních soukromých škol.
ČSSD ale lže, ODS sice zavádí školné, ale přichází s přijatelným návrhem a sice placení školného až po ukončení studia, což je celkem férový přístup, pokud ODS také zaručí, že si každý absolvent bude moci obstarat dostatečně placené pracovní místo, aby vzdělání nefungovalo jako trest. V tomto je nakaždém, jak se rozhodne. Zdůrazňuji, že pro ty, kteří chtějí lepší kvalitu vzdělání než na veřejné škole a má na to, existuje dostateke kvalitních soukromých vysokých škol.
Navíc ODS nabízí studentské úvěry. Sice nemá vůbec dořešený systém placení ani tarify a sazby, ale není to špatný návrh.
--------Zrušení minimální mzdy
Je na jednu stranu pravda, že zrušení minimální mzdy může podpořit vznik nových pracovních míst, jejichž náplň nedosahuje finančního ohodnocení odpovídajícího minimální mzdě. To je nesporná výhoda, byť pro většinu lidí jsou taková místa zcela nezajímavá.
Ale, zrušení minimální mzdy není možná v našich krajinách, poněvadž čeští zaměstnavatelé jsou vychcaní a zaměstnanec utře hubu. Dnes to dost často funguje tak, a i to je není zcela v pořádku, že zaměstnavatel platí zaměstnanci, třeba prodavačce 12 000, s tím, že jí platí minimální mzdu + doplatek na ruku, to už tak je dost nefér jak vůči zaměstnanci, kterému se do důchodu či na nemocenskou počítá jen minimální mzda i vůči státu, který na daních tak vybere jen pár korun. Pokud by byla zrušena minimální mzda, bylo by zcela na podnikateli, kolik oficiálně přizná zaměstnanci peněz a tak se bude dost často stávat, že zaměstnanec onemocní a příjde mu nemocenská v hodnotě třeba jen 500 Kč a půjde do důcodu a vypočítají mu nárok jen na 750 Kč měsíčně, z toho plyne další cesta, kudy bude stoupat chudoba.
--------Zavedení výpovědi bez udání důvodu
Povinnost zaměstnavatele sdělovat důvody výpovědi má své opodstatnění. Jsou tím zcela omezeny práva zaměstnance znát alespoň základní příčinu, proč přišel o práci a hlavně zaměstnanec se tak nebude moci bránit proti neoprávněnému vyhození, což je dáno Ústavou ČR. Je totiž možné, že dobrý zaměstnanec, třeba generální ředitel, se omylem někoho cizích dostane do problémů, dostane výpověď na hodinu a nebude existovat žádná cesta, jak se bránit. Toto je velmi špatný návrh a pokud se zaměstnavateli nechce říkat důvod, klidně si může něco vymyslet, to je jeho věc.
Okamžité zvýšení nájemného
Je naprosto bez diskuze, že regulované nájemné je nutné regulovat. Na adrese (http://cssd.unas.cz/), na kterou reaguji, je to pěkně vysvětlené. Jsou ale dvě cesty k deregulaci. Okamžitá (ODS) a zrychlená postupná (ČSSD). Okamžitá znamená, že vláda vydá rozhodnutí a od určitého data se několika desetitisícům rodin se ze dne na den zvýší nájemné několikanásobně, to vážně ohrozí jejich bytové podpínky a tisíce se octnou na ulici. Postupná cesta znamená, že se regulované nájemně průběžně zvyšuje tak, aby na to nájemce doplácel co nejméně a co nejrychleji se dostal jeho byt na tržní cenu a aby se nájemníci mohli na tak velké zvyšování připravit, buď tím, že si najdou byt na který budou mít nebo tím, že si zajistí takové platové podmínky, aby na to měli, obé je totiž věc dlouhodobějšího chararakteru, takže nikdo není nijak ohrožen a majitelé domů dostanou co chtějí.
Totéž platí pro výpověď z nájmu bytu bez udání důvodu. Opět by člověk nemohl právně nárokovat neoprávněné vyhození z bytu.
***
Já volím slušnost a to mi ani ODS ani ČSSD negarantují, obě se chovají sprostě. Volím pravici, jedinou slušnou pravici, SNK-ED. A pokud jde o to zvolit menší zlo, raději nechám vyhrát sračkami prorostlou ČSSD, pokud se do parlamentu dostane konečně moderní pravice, protože ta se v našem parlamentu ještě nikdy nevyskytovala, ale nemám strach z toho, že by vyhrála, podle jediných seriozních prognóz ODS vede už o 6%, myslím, že to mají v kapse.

29.5. 21:44
 

NO TO JE NĚCO!!! Blahopřeji autorovi této stránky, krásně uvádí věci na pravou míru.

29.5. 22:17
coutry

je to dle mého mínění pravda.....znám pár lidí co s hnusem Paroubkem spolupracovali a jeho volební heslo " budu pro Vás pracovat"...tak proč to dosud nedělal? Proč chce pracovat až teď? stále platí.....lidé bděte......

29.5. 23:03
vděčný čtenář

Díky za tuto stránku. Opravdu od srdce, upřímně. Jen je škoda takto závažné sdělení všem myslícím lidem kazit drobnými nepřesnostmi, díky kterým by tento text nejmenované arogantní hovado označilo za komplot ODS a policejního úředníka: Paroubek nebyl ředitelem RaJ, ale náměstkem. Tedy alespoň podle mně dostupných informací.

Odpověď autora stránek: Děkuji za chválu a za upozornění na chybu. Již byla opravena.

29.5. 23:13
johan benner

ano ano toto psal člověk který není slepý a nezapomíná.....děkuji ti z řad ODS

29.5. 23:20
Petr

Tak tohle mohl napsat jen hajzl. Je to samá lež

29.5. 23:20
 

Je to všechno lež

29.5. 23:38
Podnikatel

Miláčci, nic by nebylo tak těžký, kdyby v ODS nebyli v čele neschopný a gauneři! Nikdo nepochybuje o tom, kdo tento web píše, že? A i když máte v mnohém pravdu, jste velmi inteligentní a informovaný, tento web je bezcenný. ČSSD s Paroubkem vyhraje. A kdyby náhodou ne, tak von Jirka asi stějně škodnej nebude. Politika je svinstvo jako taková, plná klientelismu. Vono je to v celku jedno, Petr, nebo Pavel, Mirek nebo Jirka! Zas si pár lumpů nahrabe a pro nás občany nic neudělají. Já sem zjedavej, kdyby si to náhodou ODS povedlo, jestli aspoň nějaký ty malý sliby pro nás podnikatele splněj a trochu nám málejm ulehčej!

29.5. 23:40
Matěj

To snad není možné hrůza!!!

29.5. 23:48
Lenkster

Pokud CSSD vyhraje, dopadneme zle...a to není žádný skeptický nýbrž realistický pohled založený nejen na faktech, které jsou na této stránce. Některým lidem etika, morálka a tradice ale vůbec nic neříkají - s takový lidmi se nedá pracovat natož poslouchat co jak máme dělat. What a beautiful Czech Republic!

 

Komentář autora stránek:
Chtěl bych velmi poděkovat všem za podporu, kterou v diskuzi vyjadřujete.

 

Zpět na hlavní stranu